Vaag beeld bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tomos

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2009
Hallo mensen,

Gisterochtend zat ik op de pc, en ik stote per ongeluk mijn knie tegen de tafel waardoor mijn pc uitviel, heb hem daarna weer aangezet en kreeg oppeens heel erg raar beeld:
Het lijkt een beetje op dit maar dan nog erger en het is geel (bij opstarten, heb vista).
Voeding is denk ik niet kapot.
Beeldscherm denk ik ook niet.
Videokaart is misschien wel kapot.
Moederbord misschien ook.
Mijn moederbord is: Asus A8N-SLI Deluxe
Videokaart: nVidea Geforce 8600 GT

Help!!!

Bijlagen

• Afbeelding131.jpg
    Afbeelding131.jpg
    26,3 KB · Weergaven: 37
videokaar waarschijnlijk, contoleer de BIOS om te zien of er iets mis is. Je zou de computer kunnen openmaken en alles er uit halen en er opnieuw inzetten. Werkt dit niet dan kun je de BIOS nog resetten. Als dat allemaal niet helpt denk ik dat hij echt kapot is. Moederbord beschadigd lijkt me onmogelijk.

Hi,

probeer eerst maar eens alle stekkers weer aan te drukken. Eventueel ook kast open en alles wat insteekkaart of kabel is weer aandrukken.

Eventueel zou je met een reserve grafische kaart kijken of verder alles gewoon werkt.

Tenzij je de tafel of PC een doodsschop hebt gegeven mag zo'n tik niet meteen defecten veroorzaken.

videokaar waarschijnlijk, contoleer de BIOS om te zien of er iets mis is. Je zou de computer kunnen openmaken en alles er uit halen en er opnieuw inzetten. Werkt dit niet dan kun je de BIOS nog resetten. Als dat allemaal niet helpt denk ik dat hij echt kapot is. Moederbord beschadigd lijkt me onmogelijk.

Dat is juist het probleem ik, kan dus helemaal niks zien gewoon, ik zie alleen gele strepen en een beetje letters van beginscherm enzo.

Hi,

probeer eerst maar eens alle stekkers weer aan te drukken. Eventueel ook kast open en alles wat insteekkaart of kabel is weer aandrukken.

Eventueel zou je met een reserve grafische kaart kijken of verder alles gewoon werkt.

Tenzij je de tafel of PC een doodsschop hebt gegeven mag zo'n tik niet meteen defecten veroorzaken.

Heb ik allemaal al gedaan, maar heb geen andere kaart, ennee, het was een gewoone tik tegen de tafel :confused:

En ik denk wel zeker dat mijn videokaart kapot is.
Maar ik wou toch al een nieuwe set kopen. (Moederbord, proccesor geheugen, videokaart)
Maar ik weet alleen niet wat er beter is dan mijn huidige spullen:
Moederbord: Asus A8N-SLI Deluxe
Proccesor: weet ik niet, maar wel slecht.
Geheugen 1G.
Videokaart :nVidea Geforce 8600GT

Zou iemand een set voor mij kunnen maken?
Het max bedrag is 200 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan