vaag beeld op webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander_rulez

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2003
Ik heb een Logitec Quickcam Express/Go webcam en die deed het eerst perfect. Gewoon de webcam in de computer drukken, cd'tje erin en hij werd vanzelf geinstalleerd. Geweldig beeld. Maar nu heb ik hem opnieuw moeten installeren en nu geeft hij een heel vaag beeld (zie bijlage). Ook de instellingen veranderen haalt niets uit. Waar kan dit aan liggen en wan kan ik eraan doen?

Bijlagen

• Picture 1.jpg
    Picture 1.jpg
    6,6 KB · Weergaven: 40
o mijn god, mijn nickname------------> meer **** its alive:D

Maar alle programma`s van de webcam verwijderen,Pc opnieuw opstarten en dan nog eens proberen helpt ook niet?

Stja:o

Video drivers controleren!
Andere usb poort proberen!
Systeem herstel naar punt dat hij het wel deed!

En toch nog maar een keer de instellingen controleren,zal daar toch wel iets niet goed zitten..........zijn altijd lastige dingen waar je doodziek van kan worden!

Het is gelukt, door wat met de instellingen te prutsen werd het beeld toch scherper. Ik weet niet precies hoe het nou gelukt is, maar het is gelukt. In ieder geval bedankt!

:thumb: maak meteen een paar printscreens,heb je de volgende keer niet zoveel ellende

Het is gelukt, door wat met de instellingen te prutsen werd het beeld toch scherper. Ik weet niet precies hoe het nou gelukt is, maar het is gelukt. In ieder geval bedankt!

hee, in welke instellingen.. gewoon de kleur instellingen?
want k heb het zelfde probleem
en er zijn ook van die (soort) instellingen als je op PC cam drukt bij "start" en dan "progamma's"
en ik heb de hele tijd zitten klikken op vanalles bij de kleurinstellingen
maar het lukt me niet, kun je mij misschien een stukje verder helpen

alvast bedankt
gr.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan