vaag beeld! philips 170s monitor

• Onderwerp starter Onderwerp starter tmo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tmo

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2006
hallo, ik heb laatst een monitor overgenomen de philips170s, maar ik krijg geen scherp beeld . het beeld is wazig en de letters zijn te licht . ik heb al verschillende dingen met mijn videokaart geprobeert zoals, de resolutie,kwaliteit kleuren,frequentie en de opties van het beeld scherm zelf, heb ik ook allemaal geprobeerd.alles veranderd zoals het moet maar het beeld blijft wazig .kan iemand mij hier meer duidelijkheid over geven .:confused: b.v.d

misschien handig om te weten dit is het type videokaart.
nvidia tnt2 model64/model64pro 32 mb

Wanneer je zo'n beetje alles hebt geprobeerd, zou ik het scherm eens testen op een andere pc indien de mogelijkheid er is?

Haal everst eens binnen om te kijen of je wel de juiste drivers hebt!

Maar je hebt al een aantal dingen zelf gedaan!is het niet gewoon de instellingen op de monitor zelf die je aan moet passen

Als ik me niet vergis heb je het over een CRT monitor?
Kan het zijn dat je gewend bent om op een ander soort monitor te werken?
Dat zou namelijk kunnen betekenen dat je moet wennen.

bedankt voor de snelle reacties van iedereen . ik heb het beeldscherm een tijd terug op een andere pc gezien en was duidelijk scherper , is dan wel enige tijd geleden, ik ga het opzeker even testen. de instellingen van mijn beeldscherm heb ik geprobeerd maakt geen verschil . dan ga ik nu maar even mijn drivers testen . bedankt

hallo marcel , ik snap het everest programma niet echt wat is daar precies de bedoeling van , kan je mij aub even helpen ??:thumb:

Het programmatje Everst een tooltje om iets dieper in de Pc te kijken,je kunt bijv controleren welke hardware aanwezig is in de Pc en tevens of de juiste driver geinstalleerd zijn en nog een heleboel dingen die van nut zijn!

Installleer het programmatje maar eens,en bekijk het maar eens.

maestro12 ik krijg een fatale foutmelding als ik fpadjust wil installeren , hij gooit hem er weer af :(

Ik kom met de oplossing "Hoop ik"

Ik heb zelf eergister ook een nieuwe pc gekocht met tft scherm, ik had last van onscherpe letters, die een beetje wazig zijn.

Je moet je tft op de beeld resolutie instellen waarvoor die is aangegeven. Bij mij was dat 1200x1000~ probeer je resoluties ff te veranderen als die op die juiste staat hoor je scherp beeld te hebben ;o

Wanneer je de vraag van TS goed leest, zie je dat hij al vanalles met de resoluties heeft geprobeerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan