vaag beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

rene1980

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2004
Vraagje.

Ik heb van mijn computer ( ouder dingetje al) even de kap erafgehaald, want er zat nogal wat stof in, dit heb ik weggehaald en weer dichtgedaan, en nu wilde ikhem opnieuw opstarten en kreeg ik ten eerste heel raar beeld, maar nu wil ik windows eropnieuw opzetten, en doet ie helemaal niets meer. In mijn beeldscherm zitten nu allemaal zwart met daarop witte spikkels om het maar zo te noemen

Enig idee wat dit kan zijn? is er dan toch iets beschadigd? ligt dit aan het beeldscherm of aan de pc?

Kijk eerst eens of de monitorkabel nog wel goed in de computer zit, en kijk ook eens de kabels van de monitor zelf na. :)

reactie

Ja heb ik al gedaan, maar alles zat volgens mij goed, heb zelf s de stroomkabels zegmaar verwisseld, kijken of dat verschil maakte maar helaas pindakaas:(
dus dat is het denk ik niet

reactie

heb trouwens nog wel een foutmelding nu gezien bij het opstarten, ( dit blijft ie trouwens herhalen, en hij is dan bezig de met controleren en daarna geheugendump, als die dit heeft gedaan, dan start ie weer opnieuw op.

Maar de melding die er bovenaan staat is:

het register kan het volgende onderdeel (bestand) niet laden: \systeemRoot\system32\Config\DEFAULT of het logboekbestand of vervangende bestand van het onderdeel is beschadigd, niet aanwezig of niet schrijfbaar

reactie

O JA nog even een vraagje. je hebt geloof ik ook dat je bij het opstartscherm iets moet doen, zodat je in dos komt, en dan kan je iets intikken waardoor de computer een soort systeemherstel doet. ik kan het alleen niet meer vinden hier hoe dit moet, en hoop dat jullie weten wat ik bedoel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan