Vaag probleem / exchange agenda bevat afspraken andere gebruiker!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mister 9

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2004
Hallo,

Ik heb een heel raar probleem. Een van onze gebruikers is eigen afspraken kwijt, en heeft ineens afspraken van een andere gebruiker in haar agenda staan. Dus een dag waar ze allerlei afspraken in had staan, is ineens gevuld met afspraken van een collega.
Het gaat om afspraken van steeds dezelfde collega. Maar ze is zelf ook afspraken kwijt.

We werken met Exchange 2003, outlook 2007. De exchange server is gewoon een server 2003.

Ik heb de exchange server al herstart. Iemand enig idee?

Bedankt alvast.

Zonder schermafdruk kunnen we niet veel. Naar mijn inschatting heeft ze de agenda van de collega erbij geopend (staat dus aangevinkt in de Agenda-weergave) en haar eigen agenda uitgevinkt.

Tijs.

Dat dacht ik dus ook. Maar degene met het probleem (collega 1), heeft de agenda van collega 2 niet eens in het rijtje staan. Ik ben in gelogd als collega 1, en ze heeft alleen haar eigen agenda aangevinkt staan, en toch staat haar agenda vol met afspraken van collega 2.

En staan diezelfde afspraken ook in de agenda van Collega2? Het zou kunnen zijn dat die (per ongeluk) haar afspraken in de door haar geopende agenda van Collega1 heeft gezet?

Verder heb ik geen ideeën zo snel.

Tijs.

Probleem is opgelost. Bleek dat collega2, de telefoon heeft overgenomen van collega1, en dat de mail voor exchange nog aan stond in de telefoon. Collega 2 heeft met kabel een sync uitgevoerd voor de eigen agenda, vervolgens begon de mail for exchange met collega1 te syncen...

Hebben we dat ook eens meegemaakt...

Bedankt voor de antwoorden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan