Vaag probleem in word 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

freakin2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 okt 2007
Zo moet ie:

Maar als ik dan scroll of ergens eens iets type dan ben ik opeens een lijntje kwijt, of half kwijt:

Hoe komt het en nog beter, hoe los ik dit probleem op? :rolleyes:

In de tweede afbeelding heb je binnen de rode cirkel waarschijnlijk een "Enter" gegeven na het bovenste woord "Tekst". Als je met tabellen werkt, zoals in dit geval, moet je de cursor met de muis in elk nieuw vakje plaatsen en dan de tekst binnen dat vak typen.

Laatst bewerkt:
nee, das niet gebeurd.

Als ik het bestand open dan staat het lijntje er. Scroll ik helemaal naar beneden (en raakt die kop dus uit beeld) en scroll ik weer naar boven, dan is 9 van de 10 keer het lijntje weg of, raar maar waar, half weg (zoals op het plaatje te zien is).

Het rare is ook dat soms bovenstaand weer niet opgaat en dat het gewoon eventjes wel blijft werken.

De andere lijntjes blijven overigens netjes staan met zn allen..

En op een printvoorbeeld staat ie er nog wel?
Ik kom dat wel vaker tegen. Heeft vermoed ik meer met de snelheid van schermverversing te maken.

Ik zou hier ook eerst aan schermverversing denken.
Belangrijk om te weten is: heeft de printout (of een print preview) dit ook? Indien niet: geen zorgen maken. :p

Ja, bij printpreview of uitprinten dan print ie het lijntje niet mee. Dit komt echter omdat ik de tabel op 'onzichtbare lijnen' heb staan. De lijntjes moeten ook niet uitgeprint worden.

Nee, waar het om gaat is dat het formulier door meerdere mensen veelvuldig gebruikt zal gaan worden en dat ik gewoon wil dat het er netjes uit ziet. Ik kan dr gewoon niet tegen dat dat irritante lijntje niet doet wat ie moet doen, haha :D

Zal het eens op een andere pc (en andere monitor) proberen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan