Vaag probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutchsoulboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Ik heb een ATI radeon 9600 XT , gisteren had ik ineens een zwart beeld . Van alles en nog wat geprobeerd , maar geen beeld meer. Als ik opstart zie ik wel het biosgebeuren , maar loopt de pc verder dan gaat alles op zwart !
Ik heb een andere kaart er in gedaan en geen problemen.
Toen heb ik die 9600 XT in een andere pc gedaan en OOK geen problemen.
Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn ?

Overigens heb ik die 9600 XT kaart gewoon weer teruggeplaatst in de computer want blijkbaar is die dus niet kapot.
Nu heb ik echter een andere monitor aangesloten op de PC en gaat alles goed op een ding na en dat ik na het opstarten een melding krijg die er als volgt uitziet :

Het stuurprogramma voor het weergaveapparaat kan de opbouwbewerking niet voltooien.
handtekening van fout: Driverdisplay:szAppVer:1002415200024018BC
szModName:atizdvag.dll
szModVer:6.1410.6387
offset:B1CB06EA
C:\windows\logfiles\watchdog\041223_1926_01.wdl

Blijkbaar is de videokaart gewoon in orde en is er een probleem met de monitor, maar wat ? De andere PC doet het gewoon wel op die monitor en geeft geen problemen.

nee, geen idee eerlijk gezegd.

Misschien te hoog aantal hz? (dus een instelling die niet ondersteunt wordt door de monitor)

Dat zou raar zijn want het heeft altijd zo ingesteld gestaan, maar evenzogoed toch bedankt voor het meedenken.:thumb:

Monitor1 + 9600xt + pc1 -> fout
Monitor1 + 9600xt + pc2 -> goed
monitor1 + XXXX + pc1 -> goed
monitor2 + 9600xt + pc1 -> goed

Werkelijk onlogisch.

Wat gebeurt er als je terwijl je in windows zit je andere monitor weer aansluit?

Geplaatst door marsmannetje
Monitor1 + 9600xt + pc1 -> fout
Monitor1 + 9600xt + pc2 -> goed
monitor1 + XXXX + pc1 -> goed
monitor2 + 9600xt + pc1 -> goed

Werkelijk onlogisch.

Wat gebeurt er als je terwijl je in windows zit je andere monitor weer aansluit?

Het staatje met die verhouding met monitoren klopt idd.
Wat er gebeurt als ik in windows zit en de andere monitor weer aansluit weet ik niet. Niet uitgeprobeert, maar zou dat wel goed zijn , zou dat kwaad kunnen ?
Anders wil ik het best proberen.

ik deed het wel eens, het kan niet zoveel kwaad, volgens mij.

Nog een idee: staat t aantal hz niet gewoon te hoog voor je monitor?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan