vaag tik probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

brakke benny

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2003
beste mensen,

sinds kort heb ik een vaag probleem met mijn Maxtor HD.

hoe het is gekomen weet ik niet, maar steeds als ik in windows zit dan komt er na 5 minuten of een uur of helemaal niet, een eenmalig tik geluid. windows reageert niet meer, en de computer is alleen opnieuw op te starten door de reset knop in te drukken.

ik heb de kabels gecontroleerd (voeding, ide) maar alles zat goed vast. ik heb windows xp opnieuw geinstalleerd (was ik toch al van plan, omdat het systeem traag werd) en het probleem blijft zich nog voordoen. ik heb op de site van Maxtor, het programma Powermax gedownload, de test uitgevoerd, en als resultaat kwam dat de HD helemaal goed is!:confused:

misschien dat jullie nog suggesties hebben. ik hoop niet dat ik toe ben aan een nieuwe HD.

alvast bedankt!

kevin

ik heb trouwens ook de SMART functie aangezet in de BIOS, en tijdens het opstarten zegt hij ook dat de HD in orde is. als ik de hele tijd mijn PC moet reseten dan komt dat volgens mij ook niet ten goede voor de HD.

Heb je er nog garantie zou ik je computer meenemen en naar de winkel trug brengen.

Laatst bewerkt:
ik heb er geen garantie meer op. ik heb mijn pc zelf in elkaar gezet, en de hd komt van een kennis van me.

dat zijn opstart problemen, ik heb het probleem als de computer al is opgestart, op dit moment heb ik (nog) nergens last van, maar gister zat ik de hele tijd vast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan