Ik heb dus inmiddels al een jaar lang mijn pc zonder enig probleem aan het draaien .
Dit na vele vele opties geprobeerd te hebben omdat na een paar min spelen de spellen eruit knalden .
Nu weer idem .
Omdat ik wat problemen had met half life dacht ik kom laat ik eens de nieuwste catalyst driver installeren .
Nadat ook dat niet lukte dacht ik ik start eens een ander spel op . En wat schetste mijn verbazing nadat het loader scherm voorbij was gekomen knalde hij er keihard uit .
Ik moest zelfs de schakelaar achterop mijn pc opnieuw uit en aan zetten , dat zelfs een paar keer voordat ik de pc weer op kon starten .
In eerste instantie dacht ik hm zal de catalyst driver wel geweest zijn .
Die heb ik dus opnieuw geinstalleerd maar nee hoor het probleem blijft . Met alle spellen .
Vervolgens heb ik hetvolgende geprobeerd inmiddels.
De catalyst driver helemaal verwijderd met een tool.
En een oudere versie opnieuw geinstalleerd.
Directx opnieuw geinstalleerd.
De schijf op fouten laten controleren , en gedefragmenteerd.
De vb runtime files opnieuw geinstalleerd.
Heel appart wat voor spel ik ook probeer? direct na het scherm net voordat het spel eigenlijk moet starten knalt hij er keihard uit .
Zit nu ff zonder ideeen .
Nog iets vreemds wat me is opgevallen?
Het systeem beheer scherm blijft leeg .
Mijn systeem :
Amd 2400+
ATI 9600SE
512MB intern
80 GB wd
200 GB wd
creative audigy 2
Iemand nog tips?
Dit na vele vele opties geprobeerd te hebben omdat na een paar min spelen de spellen eruit knalden .
Nu weer idem .
Omdat ik wat problemen had met half life dacht ik kom laat ik eens de nieuwste catalyst driver installeren .
Nadat ook dat niet lukte dacht ik ik start eens een ander spel op . En wat schetste mijn verbazing nadat het loader scherm voorbij was gekomen knalde hij er keihard uit .
Ik moest zelfs de schakelaar achterop mijn pc opnieuw uit en aan zetten , dat zelfs een paar keer voordat ik de pc weer op kon starten .
In eerste instantie dacht ik hm zal de catalyst driver wel geweest zijn .
Die heb ik dus opnieuw geinstalleerd maar nee hoor het probleem blijft . Met alle spellen .
Vervolgens heb ik hetvolgende geprobeerd inmiddels.
De catalyst driver helemaal verwijderd met een tool.
En een oudere versie opnieuw geinstalleerd.
Directx opnieuw geinstalleerd.
De schijf op fouten laten controleren , en gedefragmenteerd.
De vb runtime files opnieuw geinstalleerd.
Heel appart wat voor spel ik ook probeer? direct na het scherm net voordat het spel eigenlijk moet starten knalt hij er keihard uit .
Zit nu ff zonder ideeen .
Nog iets vreemds wat me is opgevallen?
Het systeem beheer scherm blijft leeg .

Mijn systeem :
Amd 2400+
ATI 9600SE
512MB intern
80 GB wd
200 GB wd
creative audigy 2
Iemand nog tips?