Vaak geen internet met @home snap t niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

lokoloko

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jan 2002
Berichten
3.501
Hallo

Mijn probleem is dat ik sinds een paar maanden last heb van spontane uitval van internet
Zit hier met 3 x pc op een eminent router die ik vandaag heb gekocht omdat ik dacht dat het daar aan lag (niet draadloos).
Als ik het modem van @home uitrek en weer insteek en wacht is het meestal verholpen.
Heb geen spyware of virussen en heb kaspersky als virusscanner en econseal als firewall.
Heb ook al geformateerd en dat hielp niet, alle 3 de pc's hebben dit probleem helaas..
Ik repareer zelf dagelijks pc's maar dit probleem krijg ik niet opgelost..
Iemand tips?

:confused:
 
lokoloko zei:
Zit hier met 3 x pc op een eminent router die ik vandaag heb gekocht omdat ik dacht dat het daar aan lag (niet draadloos)

Beetje tegenstrijdig. Je hebt die router gekocht omdat je dacht dat het aan die router zou liggen? Waarom heb je hem dan gekocht :confused:
 
Omdat als ik de router uittrok dan hielp dat ook wel eens had alles nagekeken en dacht dat het alleen de router nog kon zijn...

Ik heb een nieuwe router gekocht vandaag maar t probleem is nog steeds
 
Laatst bewerkt:
Als eens contact opgenomen met @home? Wellicht is er iets mis met de verbinding naar je modem
 
Tja, ik heb een maand of wat geleden regelmatig gehad dat 't internet eruit lag, knipperen DSL lampje en enkele minuten later weer verbinding (soms ook weer niet) dat duurde een week of twee, daarna weer alles ok.

Enige tijd daana zelfde verschijnsel, helpdesk provider gebeld doch alles bleek ok, toch probleem met verbinding. Dan wekenlang weer geen probleem. Zal wel aan de netwerkbeheerder (BBned) hebben gelegen.

Sommige problemen bevinden zich buiten de deur............ andere niet.......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan