• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vage fout in Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

mischa_mis

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2007
Hallo,

Zodra ik excel 97 open dan geeft de pc een rare fout, hij zegt dat het document al in gebruik is terwijl dit niet zo is zie toegevoegde screenshot. Als dit maar 1x zou gebeuren zou ik dit niet erg vinden maar bijna iedere keer als je een document opent krijg ik deze fout?

Hoe kan ik dit oplossen?

errorinwordenexcel97kg4.png

Misschien een bugje in Excel.
Sla het blad eens op onder een totaal andere naam en verwijder daarna het origineel.
Probeer het dan nog eens te openen.

Sla het blad eens op onder een totaal andere naam en verwijder daarna het origineel. Probeer het dan nog eens te openen.

Hmm, de vraagsteller geeft aan dat het telkens gebeurt als er bestand geopend wordt.

Zo kan het idd. ook gelezen worden (misschien moet dat ook wel), maar het kan ook gelezen worden als dat 't bij dit specifieke document gebeurt. We gaan het lezen van TS.

Misschien een bugje in Excel.
Sla het blad eens op onder een totaal andere naam en verwijder daarna het origineel.
Probeer het dan nog eens te openen.

Het gebeurd bij ieder excel bestand die ik direct open, hernoemen heeft geen zin:confused:.
Als ik excel zo open en dan het bestand dan in laad (wat dubbel werk is mja:mad:) dan geeft het geen foutmelding.
Echt heel vreemd en het begint heel irritant te worden.

Heb je dit al geprobeerd:
- Sluit Excel.
- Kies Start
- Selecteer Run
- Type in: excel /regserver

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan