Vage internetsnelheden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dipsaus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 sep 2010
Berichten
2
Hallo allemaal,

Ik heb zelf een zeer 'groot' probleem. Het gaat om me internet snelheid. Het is enorm langzaam geworden. Terwijl bij andere familie leden bij mij thuis zelf wel nog hun 'normale' internetsnelheid hebben.
Aantal dingen die het niet meer doen, door te lage internet snelheid:

- Email (Wachtijd verlopen met server)
- Vele internet websites (Websites doen te lang over om te antwoorden)
- Alle online games (Tracker is not responding; of als ik wel hoge snelheid nog hebt om te spelen, "You are slowing down the game.")

Ik heb dan natuurlijk een Speedtest gedaan en dit kwam eruit:

965807442.png



Ik heb ook andere gedaan, vooral de uploadsnelheid schommelt veel. Het is ook zeer laag.
Ik heb dan ook me internet files verwijdert van me computer (geschiedenis, cookies enz.) Maar me computer blijft nog steeds langzaam., het is alleen maar een beetje sneller geworden.

Ik hoop dat jullie er achter kunnen komen wat het probleem is en hoe ik het kan oplossen,

Toevoeging:

===========================================================
Tijd van laatste controle: 09/24/10 17:32:01 Controle van netwerkadapter
Detectie van netwerklocatie

info Internetverbinding thuis gebruiken
Identificatie van netwerkadapter

info Netwerkverbinding: naam=LAN-verbinding, apparaat=Intel(R) PRO/1000 GT Desktop Adapter, mediatype=LAN, submediatype=LAN
info Netwerkverbinding: naam=LAN-verbinding 2, apparaat=NVIDIA nForce Networking Controller, mediatype=LAN, submediatype=LAN
warn Deze computer heeft meerdere Ethernet-adapters of adapters voor draadloze netwerken
info Gebruiker verwijzen naar ondersteuningsnummer

Controle van HTTP, HTTPS en FTP
HTTP-, HTTPS- en FTP-verbindingsmogelijkheden

info HTTP: verbonden met www.microsoft.com.
warn FTP (passief): fout 12029 tijdens verbinding maken met ftp.microsoft.com: A connection with the server could not be established
warn HTTPS: fout 12029 tijdens verbinding maken met www.microsoft.com: A connection with the server could not be established
warn HTTPS: fout 12029 tijdens verbinding maken met www.passport.net: A connection with the server could not be established
warn FTP (actief): fout 12029 tijdens verbinding maken met ftp.microsoft.com: A connection with the server could not be established
error Kan geen HTTPS-verbinding maken.
error Kan geen FTP-verbinding maken.

===========================================================


Bedack voor het lezen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan