Vage probleem bij opstarten van Counter Strike Scource

• Onderwerp starter Onderwerp starter Cova
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Cova

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2006
Als ik het spel count strike source opstart dan krijgt ik uiterraad eesrt steam dan klik je op play game begint de computer te laden vervolgens zie je even de achtergrond (bestaande uit 2 ME achtige agenten) en vervolgens sluit de hele computer af en start opnieuw op dan krijg ik als hij weer helemaal opgestart is dat er een log boekmelding hiervan gemaakt is:
Klik ik op het foutenrapport weergeven en dan krijg ik:

Handtekening van fout
BCCode : 1000008e BCP1 : C0000005 BCP2 : BF0ABC34 BCP3 : B0EA0AF4
BCP4 : 00000000 OSVer : 5_1_2600 SP : 2_0 Product : 768_1

Weet iemand wat dit is en wat ik hieraan kan doen alvast bedankt

Cova zei:
Als ik het spel count strike source opstart dan krijgt ik uiterraad eesrt steam dan klik je op play game begint de computer te laden vervolgens zie je even de achtergrond (bestaande uit 2 ME achtige agenten) en vervolgens sluit de hele computer af en start opnieuw op dan krijg ik als hij weer helemaal opgestart is dat er een log boekmelding hiervan gemaakt is:
Klik ik op het foutenrapport weergeven en dan krijg ik:

Handtekening van fout
BCCode : 1000008e BCP1 : C0000005 BCP2 : BF0ABC34 BCP3 : B0EA0AF4
BCP4 : 00000000 OSVer : 5_1_2600 SP : 2_0 Product : 768_1

Weet iemand wat dit is en wat ik hieraan kan doen alvast bedankt

Ik heb hier niet te veel verstand van maar ik denk dat het er aan ligt dat je pc css helemaal niet aan kan?!, ik heb zelf css op de pc en cs en al die zooi die je er bij krijgt, en bij mij heb ik nooit problemen (Wel soms dat het uitvalt omdat het beetje warm is of zo) maar de dingen die jij krijgt niet!?

Post effe wat voor pc je hebt!?

Dus wat je processor is? wat voor videokaart je hebt en zo

Als je dat kan geven kan ik je denk ik meer helpen!

yoran zei:
Ik heb hier niet te veel verstand van maar ik denk dat het er aan ligt dat je pc css helemaal niet aan kan?!, ik heb zelf css op de pc en cs en al die zooi die je er bij krijgt, en bij mij heb ik nooit problemen (Wel soms dat het uitvalt omdat het beetje warm is of zo) maar de dingen die jij krijgt niet!?

Post effe wat voor pc je hebt!?

Dus wat je processor is? wat voor videokaart je hebt en zo

Als je dat kan geven kan ik je denk ik meer helpen!

nee dat is het niet hij deed het hiervoor namelijk wel goed maar had het een tijd niet meer gedaan en nu begint ie dit in een keer te doen: heb geforce 6200 3.0 ghz 1024 ram ruim genoeg dus.

Cova zei:
nee dat is het niet hij deed het hiervoor namelijk wel goed maar had het een tijd niet meer gedaan en nu begint ie dit in een keer te doen: heb geforce 6200 3.0 ghz 1024 ram ruim genoeg dus.

Dan zou ik het niet weten!?

Ik denk een systeem probleem

Download: ccleaner.com!, en laat alles lopen wat het programma kan!?

En vooral het kijken naar fouten, als hij het daarna doet zou ik het echt niet weten :(

yoran zei:
Dan zou ik het niet weten!?

Ik denk een systeem probleem

Download: ccleaner.com!, en laat alles lopen wat het programma kan!?

En vooral het kijken naar fouten, als hij het daarna doet zou ik het echt niet weten :(

k zal het proberen;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan