Vage storing

Status
Niet open voor verdere reacties.

remeria

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2008
hallp ik heb een pc die vaag doet. de temp is normaal want als ik speedfan opstart is de temp. tussen de 50 en 55 graden dus poccespr is niet.
Het maakt veel lawaai en de snelheid van de pc is erg wisselt als de pc. Als er veel lawaai/bromt maakt gaat hij een stuk langzamer, word hij weer rustig en werkt weer normaal. Stomme vind ik dat de temp gelijk blijft.

wie o wie weet wat dit kan wezen!!

Hoi,

Sorry maar speedfan ik weet het niet ik vertrouw die niet zo, pc wizard wat meld die voor temps?
Al de pc eens stof vrij gemaakt

Modag

Inderdaad, wat Modag zegt.

En je geeft verder ook erg weinig informatie over het systeem zelf.

De pc is stof vrij de temp in bios is het zelfde als speedfan

het is een pc van mijn opa deze deed afgelopen jaar goed geen problemen het enige wat hij er mee doet is mailen en internetten

Hoi ,

Lita 112 bedoeld welke hardware je hebt en welk voeding.

Modag

hmm dat weet ik zo niet want ik ben nu thuis en mijn opa woond niet in de buurd hihi.
heb een maand geleden zijn pc schoon gemaakd met een schone nieuwe verf kwast en er ton geen stof meer aan wezig.
Ik denk zelf dat er iets te warm word maar ka ndat als je een systeem heb en is al een een jaartje of 4 oud?

Hoi,

Ja hoor dat kan na 4 jaar of na een maand warm worden, denk als je het probleem wil oplossen dat je de pc even bij je thuis moet zetten en dan kijken voelen testen waar de eventuele warmte vandaan kom of brom zoals je meld.

Modag

dat ga ik denk ik maar ook voorstellen. Was zo de vraag maar mischien dat iemand een oplossing zo bedacht ./ Nooit gevraag is altijd mis maar dat ga ik maar doen dan horen jullie wel weer als ik er niet uit kan komen.
zoverre bedankd

Hoi,

Je kan natuurlijk ook bij je opa dit bekijken even de tijd nemen weet niet of je een notebook hebt zo ja kan je die meenemen en kan je hier altijd om hulp vragen.

modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan