Hoi Willem,
Ik denk niet dat het een besmette server is, en dat er ook niets met je pc aan de hand is.
Als ik Google een zinnetje uit je site intik: "heeft u slechts een contactpersoon, die ook meewerkt bij de uitvoering van uw opdracht: snel, betrouwbaar, vakkundig en efficent." ...
(met aanhalingstekens; inclusief het tikfoutje, het moet eigenlijk efficiënt zijn)
... dan krijg ik
één resultaat:
- dat is de vage site van extrade.net, en niet eens je eigen site.
Als ik Google intik "Tevens voor het vervangen van keerkasten" (ook een vrij unieke zin in www-land) ...
... dan krijg ik
twee resultaten:
- de ene is de pagina hijsverwarming, waar ik het zinnetje uit geplukt heb,
- de andere is companies-uk.co.uk (waar het intussen niet meer op te vinden is, maar waar het volgens de Google-cache wel op heeft gestaan).
En tik ik in: "voor diversen montagewerkzaamheden zoals scherming beluchting hijsverwarming hekwerken kasonderhoud"...
... dan krijg ik
39 resultaten:
- je echte site,
- helpmij.nl

- een serie zoekmachines voor bedrijven,
- en een stel van die rare zoals web-scam-report.com.
De laatste soort doet zich voor als zoekmachine of als ip-informatieverschaffer, maar gebruikt hele passages uit andermans sites en profiteert daarmee van hun trefwoorden.
Want intussen staan ze site bol van reclame tussen de gepikte zinnen door.
Ik dacht eerst dat je misschien een tellertje van motigo op je site had staan, maar dat is het niet (of heb je ooit een motigo-tellertje gehad?). -Want motigo kopieert soms hele webpagina's (
zie hier).
Of er veel tegen te doen is, weet ik niet. Ik ben bang van niet...
- Als het bv. op grond van het copyright zou kunnen, dan zou het advocatenwerk en rechtszaken worden (waarbij dit soort sites waarschijnlijk niet of bar moeilijk bij de kraag te pakken zijn, en het ook maar de vraag is hoe rechters hiermee omgaan; bovendien zitten ze in het buitenland, waar weer andere regels gelden, enz.).
Met vriendelijke groet,
CSShunter