vaio vgn-fw21m nieuwe install

Status
Niet open voor verdere reacties.

john ross

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 jan 2006
Berichten
1.016
Hallo,

zoals aangehaald in andere vragen heb ik een sony vaio vgn-fw21m en wil hem opnieuw installeren met xp,vista of windows7.
Verschillende pogingen verder lukt het mij nog steeds niet om hem werkende te krijgen
met behulp van de drivers die je kan downloaden van de sony website.Er is namelijk altijd iets in apparaatbeheer waar er een vraag- of uitroepingsteken bij staat of sneltoetsen die niet werken etc....
Daarom vraag ik via dit forum of er iemand mij een install cd kan bezorgen van de
Sony VGN-FW21M.
Waar alle drivers en softwaretoepassingen in geïntegreerd zijn.
Uiteraard zonder registratienummer.Die heb ik genoeg van xp, vista of win7(geen crack maar origineel)
Indien er mij iemand aan zo'n cd of dvd zou kunnen helpen zou ik hem zeer dankbaar zijn.
 
Hallo John,
FF voor duidelijkheid, je wil je systeem opnieuw installeren.
Welke systeem stond er op? en welke wil je nu op hebben?
Ik heb paar dagen terug voor een kennis opnieuw Vista op Sony Vaio
geïnstalleerd. Het ging prima met behulp van recovery partitie maar hij
wilde Vista niet gebruiken maar Win7. Toen moeste wij nog een partitie
van (100G) maken en daar op nieuw Windows installeren (daar voor had hij wel
een nieuw DVD met nieuw licentie gekocht). Alles loopt als trein.
Maar jouw systeem moet Win7 aan kunnen draaien (genoeg geheugen
en HD ruimte) Succes....
 
Bedankt voor de reactie Mimica en Frankwannet, hopelijk kan ik met jullie hulp een volwaardige install doen maar mij lukt het voorlopig niet.


Het zit zo: Windows Vista stond erop en indien mogelijk wil ik win7 installeren en werkend krijgen.Een van de problemen is dat de fn toetsen voor o.a. helderheid en geluid niet werken.

Het grootste probleem is dat de HD die erin ZAT naar de vaantjes is en de originele install cd/dvd heb ik nooit gekregen.Dus recovery partitie is foetsie.

@mimica: De nieuwe dvd met licentie die je gekocht hebt zal wel voor het specifieke model geweest zijn,dus met drivers en software inbegrepen) of heb je ook alles gedownload van de Sony site?

@frankwannet: wat doet die vaio care?
als ik het goed begrijp moet je eerst vista installen en dan een soort upgrade doen naar win7?Heb ik reeds geprobeerd en het is een hoop geklooi die uiteindelijk leidt tot een half werkend systeem.


Gr. Jan
 
Bij opnieuw starten van PC moet je gewoon F10 drukken en kiezen om systeem opnieuw te installeren. Alles wat je nodig hebt staat op een aparte partitie en daarvandaan alles wordt geïnstalleerd (Vista bedoel ik en ook drivers daar voor). Als je Win7 installeert drivers zijn al daarvoor geinstalleerd.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan