vakantie bericht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pjotr1357

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2004
Hallo allemaal,

Is het mogelijk met Outlook Express om een vakantiebericht te verzenden naar iemand die jouw een e-mail stuurt in je afwezigheid. Ik heb zoiets weleens gezien met de zakelijke outlook, maar is dit ook mogelijk met Outlook Express 5.

Alvast bedankt.

mvrgr.

Je kan een berichten regel instellen. Je gaat dan naar extra berichtenregel email. Hier kan je voor alle berichten wat je ontvangt een antwoord wordt gestuurd met jou bericht wat je achterlaat.

Trustno1 zei:
Je kan een berichten regel instellen. Je gaat dan naar extra berichtenregel email. Hier kan je voor alle berichten wat je ontvangt een antwoord wordt gestuurd met jou bericht wat je achterlaat.

Dan moet je volgens mij wel je computer aan laten staan of hoeft dit niet?

Hiervoor moet je inderdaad wel je pc hebben aanstaan, anders ziet outlook niet dat er een bericht is als het niet draait.

Er zijn providers ( planet in elk geval) die automatisch doorsturen en beantwoorden ondersteunen, je kunt je berichtje opstellen en op vakantie gaan zonder dat je pc aan hoeft te staan.

Ik ga als inbreker naar zoveel mogelijk adressen een mailtje sturen.
Misschien krijg ik we lautomatisch een berichtje terug dat hij/zij op vakantie is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan