Vakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

damaranti

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2001
Is er een mogelijkheid om in OE 5 de emails te blokkeren voor een bepaalde tijd zoals vakantie ?

Wat bedoel je precies met "blokkeren"? De meeste providers hebben de mogelijkheid om een "out of office" bericht te sturen voor de tijd dat je afwezig bent.

Groetjes,
Bennie

Hoi, Bennie,
waar moet ik zoeken voor deze mogelijkheid? Wat is de nederlandse vertaling ( de Windows XP vertaling) van out of office?

Ten eerste moet je kijken bij je provider of die die mogelijkheid heeft. Dan kan je gewoon een standaardberichtje invullen in de trant van "ik ben u op vakantie tot blablah, maar als ik terug ben blablah". Zie plaatje.

Nu zou je zoiets ook zelf kunnen maken (via een berichtregel in je e-mailprogramma, zij het dat je PC dus al die tijd aan moet staan. Dat is dus minder handig.

Groetjes,
Bennie

attachment.php

Bijlagen

• e-mailbeantwoorder.jpg
    e-mailbeantwoorder.jpg
    91,7 KB · Weergaven: 74
Thnx, Bennie.
Mogelijkheid 2 lijkt me niet handig.
Ik moet dus bij chello kijken of ze deze mogelijkheid bieden. Bij de eigenschappen voor e-mail account staat dat het type server een pop3 is en de inkomende en uitgaande post loopt via mail.chello.nl, dus dat lijkt me wel OK.
Nu nog even op zoek naar dat ding!

Helaas, helaas, Chello biedt die mogelijkheid niet. Gezocht onder services en webmail maar niets gevonden. Misschien heeft chello er een pagina voor en vind ik 'm niet?
Heeft iemand 'n idee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan