• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

vakantielijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

Walter Kurtz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jul 2007
ik heb een vakantielijst bestaande uit 12 tabbladen, voor elke maand dus 1.
Het tabblad bestaat uit:
-bovenaan de datum (1e,2e...31e)
-in de linkerkolom onder elkaar de namen van mijn collega's
-als er een collega thuis wil zijn vul ik dus op de cel die overeenkomt met zijn naam en datum iets in.bvb vk(vakantie) cra,rf,pc,be,ra.

nu zijn er enkele dagen zeer gegeerd en zoals zaterdag en zondag.
ik zou graag als ik bij iemand een zaterdag of zondag vrijafgeef willen zien de hoeveelste het is dat hij al krijgt.
als hij in januari er bvb 3 heeft genomen en hij wil in februari er ook 1 dan wil een 4 zien
als hij in januari er bvb 3 heeft genomen en hij wil in december 2 zaterdagen vastleggen dan wil ik een 5 zien enz..

Kan iemand mij daar mee helpen?

Kun je een document als zip bestand plaatsen? Dan is het makkelijker om een code te maken.

Dag Paul,

Gezipt is het bestand 181kb groot, blijkbaar is dat te groot om upteloaden?

Kan ik het mailen naar jou?

Groeten,

Walter.

Dag Paul,

Gezipt is het bestand 181kb groot, blijkbaar is dat te groot om upteloaden?

Hoe kan dat nu zo groot zijn?

12 bijna identieke tabbladen, met 31 getallen in rij 1, en wat namen in kolom A. Dat kan echt niet zo groot zijn ;)

Verloflijst

Beste Wigi,

Het bestand is 204kb groot en ik heb het met winrar bewerkt maar kleiner dan 181kb krijg ik het niet.

Groeten,

Walter.

Beste Wigi,

Het bestand is 204kb groot en ik heb het met winrar bewerkt maar kleiner dan 181kb krijg ik het niet.

Groeten,

Walter.

Walter, je moet niet het hele bestand hier zetten.

Alle opmaak mag eruit. En een beperkt aantal ingevulde cellen (wel genoeg om alles duidelijk te maken) is al voldoende.

Zit er een afbeelding in of een grote grafiek? Want 20KB winst door rarren is wel heel weinig hoor.

Wigi

verloflijst

Beste Wigi,

ik ben een complete leek op gebied van excel en heb al getracht om bvb vanaf juli alles te deleten maar dat lukt ook niet, integendeel het bestand word dan groter.
Kan ik het gewoon niet doormailen?

Alvast bedankt,

Walter.

Beste Wigi,

ik ben een complete leek op gebied van excel en heb al getracht om bvb vanaf juli alles te deleten maar dat lukt ook niet, integendeel het bestand word dan groter.
Kan ik het gewoon niet doormailen?

Alvast bedankt,

Walter.

Probeer het naar een moderator door te mailen, al weet ik niet of dat mag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan