• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Validatie tabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marloes1998

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2009
Is het mogelijk een lijst te maken met valideren en dat de volgende validatietabel (weer)afhankelijk is van de gekozen waarde van de eerste validatietabel?

:)Marloes

Harry, je hebt me hiermee geholpen.

Wel heb ik nog een andere vraag inzake de validatietabel (zie bijlage).

Hier heb ik 2 validatietabellen gebruikt. Nu zoek ik een manier om, wanneer ik het keuzerondje Naam aanklik er alleen een validatietabel in cel (C5) verschijnt. In cel C7 dient dan niet een validatietabel te verschijnen.

Is dit mogelijk?;)

Marloes

Bijlagen

Harry, bedankt voor de aangereikte oplossing. Ik ben niet voldoende duidelijk geweest.

Ik zou graag willen dat wanneer ik Naam met behulp van het selectierondje selecteer er geen validation verschijnt is cel C7.:confused:
Want als ik eerst Hobby selecteer in cel C7 en klik vervolgens Naam met de daarbij behorende selectie mogelijkheid blijf de gekozen hobby nog steeds in beeld.

Ik hoop dat dit meer duidelijkheid geeft.:)

Marloes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan