• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Validatie van producten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evelthoven

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2006
Goedemiddag,

In het bijgesloten bestandje heb ik de vraag gesteld over het mogelijk aan kunnen passen van de validatie van de producten uit een tabel.

Alvast bedankt voor de reacties.

Bijlagen

Veelvuldig voorbij gekomen en opgelost.
Raadpleeg eens de zoekfunctie.

Inderdaad al veelvuldig langs gekomen, is B2 de enige validatie cel of zijn er meerdere, je kan ook zoeken op "validatie met zoekfunctie"

Goedemorgen,

Door omstandigheden heb ik nog niet eerder kunnen reageren.
Er is sprake van meerdere cellen met validatie, nl. van B2 tot B?? . Deze wordt bijna dagelijks groter.
Uiteraard heb ik nog gezocht op internet en ik kwam op de site Gratiscursus.be onder tip 143 bijna het goede antwoord tegen en deze heb ik proberen toe te passen op mijn bestand en het ging goed voor de eerste cel met validatie, nl. B2.
Daarna heb ik deze cel gekopieerd en via Plakken Speciaal, Validatie naar beneden geplakt tot cel B300. Daar staat wel de validatie in in deze cellen maar die geeft niet de mogelijkheden van de validatie uit cel B2.

Hopelijk is er met deze aanvullende informatie een oplossing mogelijk. Ik ben benieuwd.

Gr.
Eric

Beste Jean Paul,

Bedankt voor je reactie.
Ik ga er vanavond naar kijken en ik hoop dat ik het werkend krijg.

Gr. Eric

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan