deSmid
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 jun 2001
Binnen een werkblad heb ik op een plaats valideren toegepast. Hierbij Validatiecriterium toegepast 'lijst' en verwijs ik naar =gegevens, hier staan de waarden waaruit gekozen kan worden. Tot zover geen probleem. Het gebied 'gegevens' heb ik wat groter ingesteld om later eenvoudig wat gegevens te kunnen toevoegen. Ook dit werkte tot voorkort en nog steeds eigenlijk maar met een beetje hinderlijk foutje (als dit een foutje is tenminste)
De keuze begint nu met een leeg vakje, dus aan het eind van de lijst 'gegevens' en niet vooraan. Het vakje 'lege cellen negeren' staat aangevinkt.
Als ik een nieuw werkblad maak en maak hierin zoals hierboven beschreven, dan werkt het wel. Vul ik de gegevens verder aan, dan is ook mijn keuzelijstje aangepast. Dit werkt dus goed.
In mijn werkblad met dit verschijnsel zijn de lege velden echt leeg. Valideren uitgeschakeld, verwijderd en mijn lijst 'gegevens' verwijderd. Dit alles weer opnieuw gemaakt met nog steeds hetzelfde probleem.
Wie weet raad.
Grt,
deSmid.
De keuze begint nu met een leeg vakje, dus aan het eind van de lijst 'gegevens' en niet vooraan. Het vakje 'lege cellen negeren' staat aangevinkt.
Als ik een nieuw werkblad maak en maak hierin zoals hierboven beschreven, dan werkt het wel. Vul ik de gegevens verder aan, dan is ook mijn keuzelijstje aangepast. Dit werkt dus goed.
In mijn werkblad met dit verschijnsel zijn de lege velden echt leeg. Valideren uitgeschakeld, verwijderd en mijn lijst 'gegevens' verwijderd. Dit alles weer opnieuw gemaakt met nog steeds hetzelfde probleem.
Wie weet raad.
Grt,
deSmid.