Valideren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gizgro

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 apr 2009
Berichten
2
Hallo,

Mijn computer draait al meer dan een half jaar prima op Vista. Sinds gisteren krijg is steeds de melding dat er mogelijk piraterij is en dat mijn licentie mogelijk niet legaal is. Ik moet m dus valideren. Ik heb een legale versie, dus dat zou geen probleem moeten zijn, echter ik krijg een melding dat er een wijziging is gedaan die niet accordeerd met Vista en die moet ik eerst ongedaan maken voor ik opnieuw kan valideren.

Ik heb werkelijk geen idee waar ze het over hebben. Ik weet niet wat ik zou moeten verwijderen om weer door te kunnen. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn of hoe ik uit kan vinden welk bestand ik eraf moet halen?

Ik hoor graag van jullie.

Groeten,
Jacky
 
Hmm.. meestal gaat het dan om hardware. Geen extra geheugen bijgeprikt? Anders even contact opnemen met Microsoft, als je een legale versie hebt kunnen ze dit snel oplossen.
 
Ok, bedankt voor de tip. Ik heb MS gebeld en werd doorgestuurd naar degene waar ik mijn computer heb gekocht. Die snapte er ook niks van en stelde een systeemherstel voor. Dat hebben we gedaan, maar er kwam een melding dat het niet gelukt is.
Gelukkig is toch mijn Vista versie ineens weer legaal nu en werkt mijn configuratiescherm ook weer.

Probleem dus opgelost, alleen het geeft niet zo'n fijn gevoel als je niet begrijpt wat er nou gebeurd is. Hopelijk is het nu echt opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan