valt iedere keer uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
net heb ik een universeel voeding gebruikt, en vervolgens ruikte het naar brand. Mijn notebook doet het nu helemaal niet meer. Wat kan ik doen?

Geplaatst door pietzijlstra
net heb ik een universeel voeding gebruikt, en vervolgens ruikte het naar brand. Mijn notebook doet het nu helemaal niet meer. Wat kan ik doen?
- bij het grofvuil zetten....

of

- je kan even langs je pc boer gaan en vragen wat er door verbrand is, ik vermoed je moederbord maar het kan ook je voeding zijn... wnnr het je voeding is kan het nog wel gemaakt worden, maar wanneer het moederbord vervangen moet worden..... :(. Ik weet niet zeker wat de prijzen zijn maar volgens mij is alleen er na kijken en het uitvinden WAT er kapot is al een aardig prijsje...dan moet het nog gemaakt worden... informeer even

Nou, dit is heel vreemd net doet het perfekt met voeding, doe ik de voeding eruit krijg ik kritieke accu, gaat mijn notebook uit, en ook niet meer aan.

Doe ik de voeding erin, gaat hij ook niet meer aan.

Alleen 1 sec. probeert hij aan te gaan als ik de voeding er iedere keer opnieuw inplug. Wat houd dit in?

Hallo

Vermoed dat de "brandgeur" er iets mee heeft te maken .

Peter

het begon allemaal toen hij plotseling tijdens de installatie van een windows cd opeens uitviel.

als ik nu een lader erin stop, gaat hjij voor halve sec. aan en dan gaat hij weer uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan