katsuchiyo
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 jan 2007
Hallo,
Nu ik het eerste spel tegenkom die mijn pc niet meer aankan moet ik deze upgraden.
Het is een raar geval, het spel heet GRID deze kan ik alleen ma op 640x480 spelen anders heb ik hele lage fps, terwijl ik crysis op HIGH kan spelen.
Dit is mijn pc:
Intel Pentium D 820
ATI Radeon X1950 XT 256 MB
2x 512 DIMM1: Hynix HYMP564U64BP8-C4 512 MB DDR2-533
Moederbordnaam Asus P5SD2-FM (FSC OEM)
Er zitten totaal maar 2 bankjes geheugen in mijn moederbord.
Mijn gedachtengang was dat ik hier 2x 1 GB geheugen ga plaatsen zodat ik hopelijk wel Grid een beetje normaal kan spelen.
Nu heb ik de volgende vragen:
Het upgraden van 1 GB na 2 GB gaat dat me veel uitmaken bij GRID dat ik veel beter kan spelen?
Moet ik mijn geheugen die is 533 MHZ moet deze ook dezelfde snelheid hebben bij het nieuwe geheugen of mag deze ook 800 mhz?
Heeft de upgrade wel nut i.v.m met mijn proccessor?
Wat raden jullie mij aan om GRID te kunne spelen?
Alvast bedankt,
Groet Simon
Nu ik het eerste spel tegenkom die mijn pc niet meer aankan moet ik deze upgraden.
Het is een raar geval, het spel heet GRID deze kan ik alleen ma op 640x480 spelen anders heb ik hele lage fps, terwijl ik crysis op HIGH kan spelen.
Dit is mijn pc:
Intel Pentium D 820
ATI Radeon X1950 XT 256 MB
2x 512 DIMM1: Hynix HYMP564U64BP8-C4 512 MB DDR2-533
Moederbordnaam Asus P5SD2-FM (FSC OEM)
Er zitten totaal maar 2 bankjes geheugen in mijn moederbord.
Mijn gedachtengang was dat ik hier 2x 1 GB geheugen ga plaatsen zodat ik hopelijk wel Grid een beetje normaal kan spelen.
Nu heb ik de volgende vragen:
Het upgraden van 1 GB na 2 GB gaat dat me veel uitmaken bij GRID dat ik veel beter kan spelen?
Moet ik mijn geheugen die is 533 MHZ moet deze ook dezelfde snelheid hebben bij het nieuwe geheugen of mag deze ook 800 mhz?
Heeft de upgrade wel nut i.v.m met mijn proccessor?
Wat raden jullie mij aan om GRID te kunne spelen?
Alvast bedankt,
Groet Simon