van 1024mb naar 2048 of meer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mokum26

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2008
Goedendag,

ik zou graag willen weten of ik mijn 2x 512 MB ram kan vervangen voor een 2x 1024 of zelfs meer. Dit is de info die mijn cd van de MOBO aangeeft.
BIOS Info :GA-8S648FX F3
=================================
CPU : intel (GenuineIntel)
Identifier: x86 Family 15 Model 2 Stepping 9
ProcessorNameString: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.20GHz
=================================
Memory size: 1,048,052 KB RAM
================================
Description: SCSI/RAID-hostcontroller
Driver Ver: 5.1.2600.1106
Driver Date: 7-1-2001
Driver Provider: Microsoft

Zou iemand mij verder kunnen helpen?

alvast bedankt

hmmm voornamelijk zodat ik spellen kan spelen die een intern geheugen vereisen van 1024 mb. Nou dacht ik mooi dit heb ik maar dan moet ik windows wel uit hebben met als gevolg dat ik hem niet kan spelen :) Dus ik denk dat ik hiermee wel klaar ben als ik 2x 1024 erin prop?

en oja als ik dan mijn oude ram meeneem naar die zaak en die laat zien dan krijg ik direct de juiste mee terug? of moet ik dat opzoeken? Alvast bedankt!

het juiste ram vind je aan de hand van de pc-nummer (die soms op de oude rammodules kan staan) of aan de kloksnelheid (die je steeds kan opzoeken)

misschien stomme vraag maar hoe kom je achter je clocksnelheid?

Geheugen kan soms meer schelen dan processor. De kloksnelheden die je mobo aankan staan in de handleiding van je mobo als het goed is.

Geheugen kan soms meer schelen dan processor. De kloksnelheden die je mobo aankan staan in de handleiding van je mobo als het goed is.
Als je de reacties had gelezen, dan had je geweten dat het ddr400 is.

TS: Je moet ff kijken of er nu al DDR400 in zit en hoeveel geheugenstripjes in je pc zitten. (zie pc wizard). Als er nog ruimte is en er nu al DDR400 in zit, dan kan je er gewoon 1 stripje DDR400 erbij zetten.
En anders zou ik 2 nieuwe stripjes plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan