Van 10mb naar 1mb?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Exquizzite

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2010
Berichten
99
Hallo Helpmij forum

Ik had een vraag mbt het internet snelheid en providers. Ik heb namelijk UPC, ik heb voor het meeste tijd 10mb/s maar dit wordt soms nogal heel traag, ik heb vaak gemerkt dat ik s'nachts soms ook s'middags maar nauwelijks 1mb/s heb. Gisteravond kon ik speedtest of google niet eens benaderen al had ik wel internet volgens windows.

Is het normaal dat ik zulke trage snelheden krijg? Hebben jullie dit ook? Ik heb verder gekeken of het aan mn router ligt maar geen resultaat, of mijn laptop, maar bij al m'n computers krijg ik deze snelheid.

Kan iemand mij inlichten of dit normaal is? Ik weet ook niet of ik kabel of ADSL heb, volgens mij kabel, excuses als ik op het verkeerde plek zit

Mvg, XQZ
 
Uit de test blijkt dat ik 9.79Mbps heb, ik bedoelde namelijk ook Mbps. Nu weet ik overigens ook weer dat ik kabel heb:d
 
Ligt er ook aan welk abbo je hebt, de oudere waren 10 om 1 Mbps, de nieuwe beginnen met 30/3.
 
Ik denk dat ik 10Mbps download heb en 1Mbps upload heb. Maar soms is het zo traag dat het rond de 1Mbps download is
 
Kan natuurlijk ook aan andere dingen liggen, als je het ook hebt op andere PC's dan zou je de verbinding kunnen beschuldigen is het op 1 PC dan zou het ook een vervuiling met allerlei meuk kunnen zijn.
Ook indien er in de buurt veel UPC gebruikers zijn kan de snelheid worden beïnvloed, het is een ster systeem.

Ook zijn de sides waarvan je download van belang, die test zegt w.t.b. het meest.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan