van 133mhz naar 333mhz kan dat??????snel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gokhan1991

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
Berichten
337
Ik heb een sony laptop er zit 256 ddr sdram ram geheugen in en die is 133 mhz nu wil ik erg nog een 256 ddr geheugen kopen van 333mhz kan dat kan er iets kapot gaan??
heb op google veel gezocht maar kon niks vinden ik kan je wel dit geven over mijn laptop via everest

kan je daar boven ff het bestand downloaden over de specs van me laptop
 

Bijlagen

  • Report.txt
    51,1 KB · Weergaven: 19
Dat zou ik niet doen, puur vanwege het feit dat het 333mhz pc2700-geheugen (166mhz x 2) gaat draaien om de snelheid van het 266mhz pc2100-geheugen (133mhz x 2) wat je nu in je laptop hebt zitten. Oftewel wordt de maximale snelheid van het nieuwe reepje geheugen niet gebruikt.

Ga dus gewoon voor SO-DIMM DDR PC2100, 200 pins.
 
jah dat klopt maar ik kan die 333mhz goedkoop krijgen dus hoeft niet dat die snel werkt als die het maar doet kan me moederbord ofzo kapot gaan
 
Het is maar net de vraag of je laptop deze 2 verschillende type's geheugenreepjes probleemloos naast elkaar accepteert. Daarom zou ik gaan voor hetzelfde type geheugen als je al in laptop hebt zitten.

Maar goed, als je die 333mhz goedkoop kan krijgen, kan je het altijd proberen. Het is wel een DDR SO-DIMM geheugenreepje neem ik aan? Oftewel een DDR-geheugenreepje speciaal voor laptops.
 
heb veel op internet gezocht over dit moederbord maar kreeg weinig resultaten kan die denkt u wel 333 mhz of kunt u misschien opzoeken want ik kan egt niks vinden dit is de reepje die ik ga kopen u kunt hem hieronder downloaden
 

Bijlagen

  • ddr 333mhz.JPG
    ddr 333mhz.JPG
    5 KB · Weergaven: 26
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan