Van 2 gebruikers naar 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vortigen

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2002
Hallo allen,

Ik heb het volgende probleempje:
Op een pc had ik een tijdje 2 gebruikers ingesteld maar heb er gisteren 1 verwijderd.
Nu blijft echter het welkom scherm verschijnen waar je dus op die ene gebruiker moet klikken om door te gaan. Was voorheen heel nuttig met 2 gebruikers maar nu dus overbodig.

Hoe krijg ik dat schermpje weg zodat Winxp gewoon in 1x doorstart naar het bureaublad.
Ik zal wel wat simpels over het hoofd zien maar ik kan het niet vinden.
Alvast bedankt!

P.S. heb even geprobeert om ook de laatste gebruiker te verwijderen maar kreeg java foutmelding en ben dus maar niet verder gegaan.
(leek me ook wel logisch omdat er tenslotte minimaal 1 gebruiker/beheerder moet zijn toch?)

Hey,

Start>Configuratie Scherm>Gebruikersaccounts>De manier waarom gebruikers zich af- en aanmelden wijzigen> 'Het Welkomstscherm gebruiken' uitvinken

Greets

Nee hoor, had ik ook al geprobeert.
Het welkomscherm wordt dan alleen maar vervangen door een prompt waar je eventueel een wachtwoord in kan vullen.
Net zoals Win98 dat gebruikte.
Is helaas geen oplossing.

Ik heb op andere pc altijd maar 1 gebruiker gehad en daar start ie gewoon door naar het bureaublad zonder inlogscherm of wat dan ook. (zie heel even "welkom" staan, maar dat is alles)
Moet toch ook te doen zijn op die andere pc als er maar 1 gebruiker is?

Heb het nog steeds niet uitgevogelt.
Heeft iemand misschien een tip?

Voor zover ik kan vinden kan je alleen kiezen tussen het welkomscherm en dat kleine venstertje waar je je gebruikersnaam + wachtwoord opgeeft. Misschien is er een bepaalde mogelijkheid om dat weg te krijgen door iets in het register te veranderen maar daar weet ik verder niks van...

Greets

Ok, in ieder geval bedankt voor het meedenken :)
Ik ga proberen om elders een oplossing te vinden.
Mocht ik die vinden dan laat ik het hier natuurlijk weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan