van 2 naar 4 gb geheugen handig / nodig?

• Onderwerp starter Onderwerp starter MacD
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MacD

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2001
Misschien een wat simpele vraag maar ik zit er aan te denken om mijn geheugen zoals gezegd op te waarderen van 2 naar 4 gb geheugen.

Heb een Asus MB P5, P 6600 dual core en 2x 667 1024 geheugen.

Ik draai een dual boot win xp pro en Vista, mijn vraag is nu of ik hier ook daadwerkelijk wat van zal merken of dat 2048 geheugen momenteel al genoeg is.

Ik doe voornamelijk spelletjes, veel downloaden en par'en en rar'en, foto bewerking.....

dat valt wel mee dat ik geld te veel heb maar had gehoopt op een wat serieuzer antwoord :shocked:

Voor XP is het sowieso niet nodig, met 2 gig. kun je daar wel het wisselbestand uit zetten, wat ik overigens ook heb gedaan, zo ook in Vista, maar zonder verdere aanpassingen in de boot.ini en register, doet XP er toch niets mee.

Met Vista heb je er wel wat aan, maar over het sneller gaat werken, not, alleen die zou het kunnen gaan gebruiken, in sommige gevallen.

en hoe kan ik het wisselbestand uitzetten?

Hoi !

Rechtsklikken op Deze Computer - tabblad geavanceerd - prestatie's - geavanceerd - virtueel geheugen.

Greetz,

Harry.

Lees eens C'tm-magazine van maart 2007, blz.57. Meer dan 2 Gb is weggesmeten geld.

Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan