van 2200 kb naar 500 kb Downloadsnelheid, kan iemand me helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kim24jr

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2009
Ik download bij grabit, en ik download nu met een snelheid van 500 kb. terwijl ik normaal gesproken met een snelheid van 2200 kb s download

Weet iemand, Of is er iemand die dit probleem heeft gehad en erop uit is gekomen

Gr.

Ben je iets anders nog aan het downloaden, welke nieuwsserver gebruik je om te downloaden?

ik download van Eweka, ik heb deze probleem sinds maandag niet gehad. opeens vandaag is me snelheid van 2200 naar 500, het zit nu op 600. soms 700. En ja ik ben nu een film aan het downloaden.

Kan tijdelijke storing zijn.

Via de eweka site:

Storing UPC (21/12)

Update (21/12 12:20): Momenteel zouden UPC klanten weer gebruik moeten kunnen maken van de usenet dienst.

Geachte klant,

Wij hebben geconstateerd dat er problemen zijn bij UPC, waardoor klanten mogelijk geen verbinding met de servers van Eweka kunnen krijgen. Wij willen u vragen geen contact met onze helpdesk op te nemen, aangezien het probleem binnen het netwerk van UPC ligt.

Eweka Internet Services

Het kan zo zijn dan jouw verbinding met eweka nog niet optimaal is en dat dat in de loop van de dag of morgen beter gaat

Kan tijdelijke storing zijn.

Via de eweka site:

Het kan zo zijn dan jouw verbinding met eweka nog niet optimaal is en dat dat in de loop van de dag of morgen beter gaat

Ey, bedankt dat je het even doorgeeft. Dan ben ik er gelukkig ook van op de hoogte. ik maakte me al druk om andere dingen. maar het ligt toch aan de Storing

Groetjes Kim:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan