van 32gig naar 80gig en alles weg

• Onderwerp starter Onderwerp starter Roxi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Roxi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 nov 2006
Hallo,

Mijn vader heeft een tijd geleden een nieuwe schijf voor mij gekocht, 80 gig, maar mijn PC las alleen 32. Hij heeft de PC naar de winkel gebracht en daar zouden ze het wel even omzetten. Dat is gelukt, maar ik ben wel al mijn werk kwijt.
Het ventje achter de balie vertelde met een rood gezicht dat er iets mis was gegaan en dat hij er niets aan kon doen.

Nu hebben we "filescavenger" er op los gelaten en die heeft bijna 5gig aan bestandjes teruggevonden (vooral een hoop onzin en JPG'tjes). Hij vindt alleen geen filmpjes/ photoshop en illustrator bestanden terug. Deze zijn toch heel belangrijk voor mij, ontworpen logo's en beeldbewerkingen etc.

Heeft iemand enig idee hoe ik deze bestanden terug kan halen?

Ik hoor het graag!

Hmmzz, met partities gaan knoeien terwijl er belangrijke data op staat is niet slim, dat zou een 'computerboer' zeker moeten weten.

Probeer eens met pcinspector de bestanden terug te halen.

Waarschijnlijk was de schijf eerst geformatteerd als Fat systeem en nu als NTFS vandaar dat hij maar 32 Gig aangaf, en filescavenger support Fat niet helemaal , dus waarschijnlijk niet alle bestands formaten.

Supports FAT and FAT32, but in a limited manner due to the inherent weakness in those file systems.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan