nickvtje
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 dec 2009
Hallo mensen van Helpmij.nl
Ik ben van plan om mijn RAM te uitbreiden van 4 GB naar 8 GB.
Allen dit is mijn eerste keer dat ik dit ga doen en ik ben een beetje voorzichtig, dus ik vraag om wat informatie.
Ik heb er even wat punten gemaakt:
1. Als eerst moet ik de goede RAM hebben,
Hier even wat info over mijn pc:
2. Als ik het er in ga doen moet ik eerst wat mijn mijn pc doen? Dus een programma is installeren of ergens mijn instellingen veranderen.
of ziet de pc de RAM meteen? Een soort van, Plug 'n Play?
3. Als ik die pc opstart na dat ik de RAM heb vervangen, krijg ik dan een bepaalt scherm of start hij meteen normaal op? Wat kan ik verwacht als ik heb weer opstart.
4. Moet ik nog met meer dingen bezig houden? Dan hoor ik dit graag
Ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven en dat jullie mij kunnen helpen :thumb:
Ik ben van plan om mijn RAM te uitbreiden van 4 GB naar 8 GB.
Allen dit is mijn eerste keer dat ik dit ga doen en ik ben een beetje voorzichtig, dus ik vraag om wat informatie.
Ik heb er even wat punten gemaakt:
1. Als eerst moet ik de goede RAM hebben,
Hier even wat info over mijn pc:
Dus mijn vraag is, welke soort moet ik hebben en waar kan ik die kopen?Ik heb een Asus laptop met het type K53SV
Windows 8 draait er op (Als het uitmaakt, het komt van oorsprong met Windows 7 uit de fabriek.)
Ik moet een DDR3 1333 MHz SDRAM hebben.
EDIT: Hier heb je de site van me pc: HIER
2. Als ik het er in ga doen moet ik eerst wat mijn mijn pc doen? Dus een programma is installeren of ergens mijn instellingen veranderen.
of ziet de pc de RAM meteen? Een soort van, Plug 'n Play?

3. Als ik die pc opstart na dat ik de RAM heb vervangen, krijg ik dan een bepaalt scherm of start hij meteen normaal op? Wat kan ik verwacht als ik heb weer opstart.
4. Moet ik nog met meer dingen bezig houden? Dan hoor ik dit graag

Ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven en dat jullie mij kunnen helpen :thumb:
Laatst bewerkt: