Van 80 naar 250GB in laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

punyeta

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2010
Hoi allemaal. Kan ik zomaar een 250gb ata 100 in mijn HP pavilion zd8000 plaatsen. er zit nu 80 in :shocked:
Weet niet of hij in zijn geheel herkend wordt.Hoorde wel iets over misschien BIOS upgraden maar heb geen idee hoe dat zou moeten.Goei.Jan.

Dat is wel een hele grote stap om te zette. Van 80 naar 250!!! Je kan wel met een externe HDD gaan werken maar dat past niet zo goed bij een laptop... Anders heb je bijna geen mobieliteit meer...

80 naar 250gb

hoi pilootnour5. Ja, dat lijkt wel zo maar tegenwoordig zijn de hdd's wel 320 of nog meer. Zal wel zien wat er gebeurd.schuif zo de oude er weer in. Externe heb ik al (1.5 Tb) maar dat is meer voor foto's, muziek en zo.Bedankt voor je mail. Groeten Jan.

Bedenk wel dat je dan de HP recover partitie kwijt bent.

hdd

Ow, Als die op de 80 gb staat kan je hem misschien copieeren? Ik heb ook al de cd rom's er nog bij, ook een recovery cd. Of is dat wat anders.Zal ik moeten navragen.Bedankt crash. Goei.

upgraden HDD zd 8000

Hoi. Om het verhaal te eindigen: Via Het HP forum kwam ik te weten dat de hp pavilion zd8000 te upgraden is tot 120 gb IDE.Niet erg veel meer maar alles helpt.Groeten Jan.:thumb:

hd in laptop.

Hoi. Om het verhaal te eindigen: Via Het HP forum kwam ik te weten dat de hp pavilion zd8000 te upgraden is tot 120 gb IDE.Niet erg veel meer maar alles helpt.Groeten Jan.:thumb:

ER kon toch een hd van 160gb in. Geen probleem. Alles werkt weer.Bedankt.Jan.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan