van 98 tot xp pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

creative

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2006
Hallo kan Iemand mij vertellen wat ik moet doen voor windows 98 om te zetten tot windows xp ?:o

Je gaat naar je pc-winkel en je koopt daar een Windows XP Pro cd. Die stop je in je CD station en dan installeer je. En als je dat zelf niet kan stop je je pc binnen in de pc-winkel en vraag je of zij het willen doen.

Maar je wacht beter nog enkele weken, dan is Windows Vista er, de nieuwe Windows versie.

Nog beter is gewoon Windows dumpen en Linux gebruiken :).

thnks

ik denk dat ik dan maar linux ga draaien
ik heb een cd (illigaal) en 98 herkend hem niet

linux is idd wel fijner enzo, maar ook een stuk lastiger, je moet er wel even tijd voor over te hebben, voor dat alles en zo een beetje werkt,

en let er ook op dat windows appelecaties (.exe) niet op de (meeste??) linux's werken,

wel een groot voordeel is dat je er 120 euro mee bespaard, want linux is grats:thumb:

maar ik heb een spelletje needforspeed underground 2 kan die dan ook wel op lenux
deze vraag is nu op gelost

maar ik heb een spelletje needforspeed underground 2 kan die dan ook wel op lenux
deze vraag is nu op gelost
Nee, want dat spel is gemaakt voor Windows. Via Wine of VMWare zou het evt. kunnen, maar een systeem gebruiken onder zo'n programma is altijd langzamer dan onder het systeem waar software voor gemaakt is.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan