• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

van aanvinkvakje naar kleur verwijzing in hetzelfde blad

Status
Niet open voor verdere reacties.

bravol

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2021
hoi,
ik ben verantwoordelijk gesteld om het snel verwerken van een materiaallijst voor ons bedrijf (10 techniekers) nu had ik het gedacht van het op de volgende manier op te lossen.
indien het vinkje is aangevinkt kleurt er ergens in het blad (verwijzend naar de naam of cel) een cel groen zodat iedereen weet welk materiaal er moet worden voorzien;
ik kom er maar niet uit en macro's schrijven is me tot nu toe nog onbekend terrein.
zou er mij iemand kunnen helpen aub, alvast bedankt

Bijlagen

Dat kan met voorwaardelijke opmaak. Het eerste vakje heb ik gekoppeld aan F5. In de VO de volgende formule =F5

zou het mogelijk zijn om mijn waterbak nog eens te vullen aub, kom er niet echt uit. ben niet echt heel goed bekend met excel en dit gaat even men petje te boven.
alvast bedankt

zou het mogelijk zijn om mijn waterbak nog eens te vullen aub, kom er niet echt uit.
Ik gebruik altijd een slang die ik aan een kraan koppel :d.
Maar wil je (ik zie dat je nieuw bent, en dus de onvermijdelijke fout niet kan vermijden) de QUOTE knop niet meer gebruiken? Dat is geen antwoordknop. Gebruik het tekstvak <Snel reageren> als je wilt reageren op een bericht. Kijken wij ondertussen naar je vraag :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan