Van alle mappen in één keer de weergave aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

McMeller

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Hallo. Ik heb de gewoonte de meeste mappen als Lijst weer te geven, uitgezonderd
mijn foto's, video's en muziek. Na een herinstallatie is dit overigens weer terug naar
Details. Kun je ergens van alle mappen in één keer de weergave aanpassen?

Ja als je in een map zit kun je op de alt toets drukken en dan krijg je een balkje met bestand bewerken e.d. boven in te zien.

Daar kun je naar extra en dan mapopties. Dan moet je het tweede tabblad selecteren en dan op alle mappen toepassen.

Dit moet je wel pas doen wanneer je het beeld goed hebt staan.

Hier heb ik het vandaan: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=311174

Ja, OK, bedankt zover. Maar dan doet hij het alleen met alle mappen met dat maptype.
Dan zal ik eerst van alle mappen het type gelijk moeten maken... Kan dat ook in één keer?

Kun je dat hete maptypegeode niet uitzetten? Ik vind het maar zinloos, een map is een map...

wat bedoel je met map type?
Volgens mij doet die dat op alle mappen ongeacht de type

Zie bijlage. Je hebt bijvoorbeeld type 'Alle items', 'Documenten' en 'Afbeeldingen'.
Ohw kijk, dit lijkt ergens op. Ik heb mijn datapartitie type 'Alle items' gegeven, en dit bij alle submappen
toegepast. Dan daar lijst kiezen en dat voor al die mappen kiezen.

Laatst bewerkt:
Omdat ik zo gewend ben aan Windows wil en durf ik niet naar iets anders over te stappen.
Maar dit vind ik dus typisch van die irritante Windows-probleempjes. Wat heb je nou aan
maptypen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan