• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

van ASCI naar MT940 (*.STA)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Manke
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Manke

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2006
Hallo,

Ik maak gebruik van een boekhoudpakket en ik telebankier bij de ING.
Bij de iNG kan je je bankmutaties downloaden in verschillende bestandsformaten (tekst, ASCI en CSV) maar niet in een MT940 formaat. Terwijl dit toch internationaal DE indeling is.
Nu kan ik mijn mutaties alleen middels een MT940 bestandsformaat inlezen.

Mijn vraag weet iemand of is er misschien een tool waarmee een ASCI, CSV of text formaat omgezet kan worden in een MT940 formaat. Excel lijkt me een geweldige tool dit voor elkaar te krijgen.
Zelf denk ik dat het me misschien wel zal lukken dit voor elkaar te krijgen... maar hopelijk ligt het al bij iemand "op de plank".. en dan zou ik er graag gebruik van willen maken. Dus heeft iemand 'm ? Dan hou ik mij aanbevolen.

Hartelijke groet

Manke

Bedankt voor je reactie.... maar helaas het werkt niet "Keine gültige CSV-Datei! Abbruch..."

...

@ Thoralf, bedankt. Ik kende de link en ik vreesde dat ik de gegevens daarop vermeld zou moeten gaan gebruiken wanneer ik zelf een of andere converter in elkaar zou moeten zetten. Maar bedankt voor het meedenken hoor!

@ Roger, ik wilde graag gaan werken met Mill7 http://www.mill7.nl/main/

Gr.
Manke

@cow18 bedankt voor de linke. Maar het probleem is eigenlijk dat ING geen MT940 bestand exporteert (misschien wel uit bescherming van haar eigen online programma TIM?)
Het boekhoudpakket import alleen MT940 bestanden.
Maare bedankt voor het meedenken!

Manke

Laatst bewerkt:
online csv naar MT940 swift op inEPD.nl

Op de site van inEPD staat een online conversie programma welke ik altijd gebruik voor de conversie voor de csv's van de Rabobank. Ik neem aan dat de ING ook moet werken.

http://www.inEPD.nl dan linkje boven aan de pagina csv naar MT940 file conversie. succes!

Welkom op Helpmij.nl.

Met jou antwoord sluit ik deze topic. De topic is van 2010, dus al heel lang niet actueel meer. Oude topics mogen met rust gelaten worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan