Van AVI naar DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.
@PH-RVG

Als je mijn topic goed leest, zal je denk ik VSO niet kopen, daar de oude (gratis) beter is als de (betaalde) nieuwe, volgens gebruikers op de site.

Eric.
 
Wat is er mis met NeroVision? Avi selecteren en binnen de korste keren een prachtige DvD...
 
Eric_Daleboudt zei:
@PH-RVG

Als je mijn topic goed leest, zal je denk ik VSO niet kopen, daar de oude (gratis) beter is als de (betaalde) nieuwe, volgens gebruikers op de site.

Eric.

Dank voor de correctie, Eric, het was eigenlijk een mistype. Ik bedoelde VSO gebruiken en een nieuwe computer aanschaffen ...:rolleyes:
 
ErpCity zei:
Wat is er mis met NeroVision? Avi selecteren en binnen de korste keren een prachtige DvD...

niks mis met nerovision... maar cyberlink doet dat ook in een paar klikken met menu's en de hele zooi, en dat stond al op z'n pc toen ie 'm kocht...
eerlijk gezegd heb ik nero ni eens meer gebruikt van toen ik cyberlink heb geprobeerd... veel eenvoudiger zonder enige instellingen (of wat dan ook), en doet precies wat je ervan verlangt. van gelijk welk film-bestand tot volledige dvd (met menu(s), muziekje, en noem maar op)...
als je cyberlink dvd solutions 4 ergens op de kop kunt tikken, moet je 'm zeker 's uitproberen... echt de moeite waard... :thumb:

franco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan