Van bedraad naar draadloos internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tijme

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2009
Beste Helpmijer's,

Ik heb thuis sloom (1mb) internet. (Bedraad).

Ik zit hier vaak met mijn laptop op en kan dus alleen internetten via een draad aan de laptop.

Ik wil nu graag draadloos internet. Is er een mogelijkheid om een router te kopen en deze op het bedrade netwerk aan te sluiten. zodat ik dan draadloos internet heb voor mijn laptop?

In het kort, ik wil van mijn bedrade internet, draadloos internet maken. Wat heb ik hier voor nodig?

Alvast bedankt,
Tijme

als je bedraad internet hebt nu en het is nu al traag ,
word draadloos nog trager:p

Ok, ik heb nu 1mb internet , (128kb download snelheid ) is dit te sloom voor er een draadloze internet verbinding van te maken?

tja mijn ervaringen zijn dat draadloos internet enkel goed is voor i pod enzo maar niet voor pc en laptop

ik heb zelf draadloos maar voalt veel weg enzo dus gebruik ik maar een kabel

Ja ik heb zelf ook een iphone en ipod touch, deze wil ik ook graag gaan gebruiken op het wifi netwerk. als het snel genoeg is natuurlijk, maar ik wil dus ook graag mijn laptop erop hebben.

Zou dit kunnen als je een wat duurdere router koopt ( of in ieder geval, het geen wat je nodig hebt voor het draadloos te maken )? En is het internet dan ongeveer evensnel als heb bedraade internet, aangezien dat ook maar 1mb is?

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe iemand nog aan zo'n trage internetverbinding komt. Bestaat dat nog?

ja jammer genoeg wel, m'n ouders zeggen dat we pas beter internet krijgen als er fiberglass komt in onze plaats :S , duurt dus nog wel ff

Maar waar haal je in godsnaam 1 Mbit internet vandaag. Dat is toch niet meer van deze tijd. Welke provider/internetabonnement heb je?

Ik heb tele2.

voor 10euro per maand

bellen
internet
email
en 1 site hosten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan