van .bin naar Nero

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik heb twee databestanden cd1 en cd2 als bin. bestand binnengehaald. >>>>Gebruiksaanwijzing >> unrar en brand met Nero. Deze twee bestanden staan nu als a en b op mijn desktop ge-unrart dus. Hoe brand ik nu met nero ?? Kan het ook op een dvd?? Nero begint zo langzamerhand zo ingewikkeld te worden dat ik het nu ff niet meer begrijp.

Brand ze met DVDDecrypter.
Dat zal sneller opgelost zijn denk ik.

Freeware natuurlijk:love:

Eerst aanduiden door op dat mapje te duwen.
DVD_Decrypter_select.gif

Dan je bin aanduiden en op deze knop duwen:
DVD_Decrypter_image_to_dvd_button.gif

James:)

Laatst bewerkt:
dvd decripter is toch video?? Ik wil een data dvd branden! van Bin via unrar naar Nero

Sorry dan, ik had databestanden verkeerd verstaan. Alle bestanden zijn namelijk data.

Zaten er geen cue-bestanden bij? Zonder die kan je in Nero niet veel vrees ik.

James

Beste Egkok,,,,

Ik neem aan de je Nero Reloaded, of althans Nero Burning Rom,,,,hebt....

Open Nero Burning Rom,
kies voor Recorder en dan voor Image Branden....

Nou kies voor de cue/bin bestand die op je desktop, in dit geval staat, althans je moet wel de cue file erbij hebben,
(b.v) TCOR1.bin TCOR1.cue
TCOR2.bin TCOR2.cue
zorg ervoor dat de cue en de bin bestand zich altijd in hetzelfde mapje bevinden.

kies voor de cue en klik op openen, nu zie je beneden hoeveel ruimte de bin bestand in beslag neemt, meestal als je een cd1.bin en cd2.bin binnen gehaald hebt, zijn ze meestal rond de 700 mb, dus geen zorgen maken, is het wel erboven, dan branden je het gewoon als 4.7GB schijf dus de DVD RW.

mocht je enkel de bin bestand hebben, geen zorgen, dan heb je een leuk prog ervoor genaamd WinISO,
http://www.winiso.com/down/WINISO.EXE
de programma extract een bin bestand naar een iso bestand waarna je het gewoon met nero burning rom kan branden,,,,

veel succes....

Geplaatst door James007
Sorry dan, ik had databestanden verkeerd verstaan. Alle bestanden zijn namelijk data.

Zaten er geen cue-bestanden bij? Zonder die kan je in Nero niet veel vrees ik.

James

Nero maakt onderscheid tussen data video foto en audio

Daar had ik het helemaal niet over, maar laat maar.

James:)

Geplaatst door egkok

Nero maakt onderscheid tussen data video foto en audio

Wat James bedoelt is dat je de CUE file laadt in Nero en Nero vervolgens de BIN voor je wegschrijft.

Precies,

Goed gezegd XP_PC,

en egkok, is het nog gelukt,,,!!!!

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan