van C naar lokaal stadion D

Status
Niet open voor verdere reacties.

randy1991

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2008
hallo,

Ik heb gelezen dat je beter al je program files op je D schijf kunt zetten omdat je pc er sneller van wordt. Ik heb dat dus geprobeerd door het mapje programfiles wat in C staat te kopieren en te plakken in de D schijf. Wanneer dit was gebeurd het mapje program files wat in C staat te verwijderen.

Bij een aantal mapjes lukt dit ook goed, maar bij een aantal ook niet. Hij geeft dan aan dat er onvoldoende geheugen is voor deze bewerking. Terwijl er genoeg vrije geheugen staat op mijn D schijf.

Weet iemand waar dit aan ligt? Of een andere manier heeft van kopiëren?

Alvast bedankt

Dat komt omdat je van origine al je programma's op c hebt geinstalleerd. Alle verwijzingen in de windows registry verwijzen dan ook naar c:\program files. Bovendien is het niet waar wat je hebt gehoord. Belangrijker is dat je je documenten en belangrijke downloads en email bijvoorbeeld bewaard op een separate HD. Ivm met craches en virsussen!!

Maar is het nu wel verstandiger/beter om alles wat ik nu installeer of download in de D schijf te zetten? of gewoon in de C?

Installeren gewoon op c: indien de downloads belangrijk zijn en bij herinstallatie van je pc snel beschikbaar moeten zijn bewaren op D. Alle onbelangrijke downloads kun je het beste verwijderen:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan