van cd naar andere cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

okeee

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2004
Berichten
114
Als ik van een cd een andere copy wil maken, is dat altijd zonder risico voor de cd? Kan die nooit beschadigd raken?
 
Hoi,

In principe geen probleem alleen als de cd-rom-speler kapot gaat maar dit risico loop je ook bij een normale cd-speler.

Modag
 
Nee,

Tenzij je een belabberde cd speler gebruikt ;)

Je maakt als het ware een kopie van je schijfje en dat wordt op de nieuwe teruggezet.

suc6
H

Tipje voor n00bs,

niet branden in de hoogste versnelling het principe is hoe langzamer hoe beter de kwaliteit om dat de groeven dan dieper zijn.;
 
Geplaatst door okeee
Als ik van een cd een andere copy wil maken, is dat altijd zonder risico voor de cd? Kan die nooit beschadigd raken?
Neen, omdat men hem enkel leest. Verder niets. Is er soms een bepaalde speciale reden voor dat je dat vraagt? Staat er op de cd misschien "Copying this cd will damage your equiptment?"
Wat ik wel ooit heb gehad is dat de kop van mijn cd-speler van mijn pc los zat en enorme diepe groeven in mijn cd sneed. Allemaal kapot.:(

James:)
 
Geplaatst door James007

"Copying this cd will damage your equiptment?"

James:)

Heb je dat wel eens gezien dan? En wat betekent dit dan?

greetz
H
 
Neen, ik was gewoon creatief. Zou toch kunnen dat er beveiliging op de cd staat? Anders vind ik het een rare vraag om zomaar te stellen.

James:)
 
Voor een n00b is het denk ik niet zo een rare vraag.

greetz
H
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan