van Chrome naar IE 9 werkt niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Priscillaaaa

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Hallo,

ik heb sinds anderhalf jaar een sony vaio laptop. Ik heb altijd via Google Chrome gewerkt, simpelweg omdat deze geïnstalleerd was en ik hem wel fijn vond.
Maar nu heb ik een programma/site gevonden, die het best werkt op Internet Explorer. Ik dacht: oooh, dat zetten we even om!
Nou, zo gemakkelijk gaat dat dus blijkbaar bij mijn laptop niet. IE is allereerst NERGENS op de laptop te vinden. Niet bij start, bij zoeken, bij standaardprogramma's niets.
Toen dacht ik: Dan zal het vast niet geïnstalleerd zijn! Maar zodra ik IE 9 wilde downloaden en installeren (ik heb windows 7 en dus is hoger dan IE 9 niet geschikt voor mijn laptop) geeft ie aan dat er al een nieuwere versie is geïnstalleerd op mijn laptop. Maar waar????
Ik kom er echt niet meer uit. Ik heb al menig zoekopdracht doorgelopen, maar niets werkt. Fixit via microsoft, standaardprogramma's, gekeken bij programma's en onderdelen verwijderen. Overal staat Chrome, maar nergens dus IE.

Als jullie nog informatie nodig hebben, hoor ik het graag! Ik wacht in ieder geval met smacht op antwoord!:thumb:
Alvast THANKS!

Download eens een andere versie van IE.
Kijk in het plaatje welke Windows op mijn laptop draait en kijk daarna even waar de rode pijlpunt naartoe wijst........ ;)

Bijlagen

• IE.jpg
    IE.jpg
    82,2 KB · Weergaven: 45
Laatst bewerkt:
Hoi,

Staat er misschien [C:\Program Files (x86)\Internet Explorer] in deze map? Als je de 32-bit versie hebt is het gewone map Program Files (zonder x86 erachter). Staat dit er niet? Dan moet ik even verder denken..

Hopelijk heb je hier iets aan.

Groet, xp2

Laatst bewerkt:
Ik heb hem inmiddels gevonden. Geen idee hoe of wat, maar het is gelukt!
Iig thanks voor jullie reacties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan