van crossfire een sli bord maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

The_Robin

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Hoi,
Ik heb als moederbord msi K9N crossfire, deze is ook in de sli uitvoering.
Kan ik dan de bios installeren van msi K9N sli, dat het crossfire bordje dan sli is geworden?
Dan hoef ik niet de 9800GX2 te verkopen, dan kan ik quad sli nemen.
PS: hoe worden de presentatie's van phenom II op een am2+ bord? (als er al iets over bekend is)
Alvast bedankt, Robin

Ik heb je vraag 5x gelezen doch ik snap 'm nog steeds niet.
Waarom zou je na plaatsing van een ander moederbord het bios van een vorig moederbord willen gaan toepassen? Dat nieuwe moederbord heeft toch een eigen bios?

Nee, ik had dat moederbord bij de processor gekregen, en ik had nog geen am2 moederbord, maar nu wil ik van het crossfire bordje sli maken, en die versie bestaat ook in sli dus...

Je kan van een sli moederbord geen crossfire moederbord maken. En andersom ook niet.

Nee, ik had dat moederbord bij de processor gekregen, en ik had nog geen am2 moederbord, maar nu wil ik van het crossfire bordje sli maken, en die versie bestaat ook in sli dus...
Sorry, hóe wil jij dan van dat crossbordje een sli maken?
Houd het nu gewoon even simpel, ik ben ook al 96 jaar en niet zo snel van begrip meer.

Je hébt een crossfire moederbord, dat schreef je.
Je wil naar een SLI. Maar hóe dan?

Laatst bewerkt:
Je hébt een crossfire moederbord, dat schreef je.
Je wil naar een SLI. Maar hóe dan?
opensourceweb wil zijn Crossfire moederbord laten flashen met de SLI firmware van een gelijksoortig moederbord zodat zijn bord van een Crossfire-bord verandert in een SLI-bord.

Helaas is dit niet mogelijk, aangezien je de eigenschappen van de chips niet kunt veranderen met een BIOS flash. Een AMD/ATI Crossfire chip zal geen Nvidia SLI chip worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan