Van CRT monitor naar een platte, maar nu amper beeld, hoe kan dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Ik heb een platte DELL monitor i.p.v. één met toeter aan de achterkant, maar ondanks dat deze volgens mij goed is aangesloten, zie ik enkel de contoeren van de icoons. Het beeld blijft dus donker, maar hoe krijg ik normaal beeld? De PC met software staan op de CRT monitor afgesteld, ik weet niet of dat wat uit maakt? De monitor heeft ook een losse kabel, heb ik wel ergens anders los gekocht omdat die niet meer aanwezig was. Er gaat gewoon 230 volt in, maar er zit ook een aansluiting voor 12 volt en diverse USD poorten.

Het rare is dat als ik de computer uit zet, dat er dan een soort test schermpje komt die vol kleur en helder is, ik begrijp er niets van.

Hallo,

Doe eens drukken op auto mocht dat niet baten even kijken in het menu(na de brightness).

Kijk ook even of je in windows niet een aangepast kleurprofiel hebt staan.

Mogelijk wordt ook de nieuwe monitor niet goed herkent. Welke windows versie draai je?

Hoi,
De monitor heeft ook een losse kabel, heb ik wel ergens anders los gekocht omdat die niet meer aanwezig was
Moeten we hieruit opmaken dat hij 2e hands is?
Probeer hem eens uit op een andere pc, is het probleem er nog dan is wss de lichtbron in de monitor stuk.

Na een andere kabel aangesloten te hebben, bleek de monitor het prima te doen, het bleek dus een gare kabel.

Ik ben benieuwd waarom er een 12 volt aansluiting op de monitor zit voor audio, is dat 12 volt uit voor eventuele boxen die daar bij zouden horen, of is het audio in?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan