van dvd naar dvd rechtstreeks branden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door @temptation
Nou kort gezegd verteld die waarschuwing van nero jouw dat je zo wel kan branden, maar dat als je de opstelling zo laat zitten er een kans is op buffer-underrun. (wat volgensmij resulteerd in een hangend brandprocess)

Hoe jouw brander/dvdrom hierop reageren weet ik niet, de ene brander heeft het logisch gezien eerder dan de andere...
In principe kun je gewoon branden, als je de brandsnelheid maar zo laag mogelijk houd.

Is de snelheid te hoog, dan merk je dat snel genoeg aan een hangende nero en zet je'm lager.:)
Bedankt voor dit antwoord. Nero blijft niet handen, maar krijgt een leesprobleem, waardoor brandproces mislukt. Ik heb al geprobeerd op harde schijf te branden, maar nero heeft niet genoeg ruimte om naar cache geheugen te schrijven. Een schijf van 120gb alleen voor videobestanden accepteerd nero niet omdat dat geen geldig pad is. Op mijn schijf van 40 gb wil hij wegschrijven, maar daar is inderdaad niet veel ruimte.
Tenminste niet in C:\ mijn documenten. Ik bied nero telkens de E.F of G schijf aan, maar hij zegt dat dat pad niet geldig is en moet ik naar een voorkeurpad van nero zoeken. Moeilijk doen is ook een kunst. Ik kan deze dvd. ook niet naar harde schijf zetten. In het vervolg zal ik in pinnecle een image schijf aanmaken. Dan kan ik van mijn zelgemaakte dvd,s zoveel branden als ik wil.
Nero accepteerd denk ik geen zelfgemaakte dvd, met een eigengemaakt dvd menu. Maar toch bedankt voor de interesse die jullie hieraan besteed hebben. Ik laat het toch nog even openstaan voor tips, want het probleem is nog niet opgelost.
Groetjes Hannie.

Is die grote 120GB schijf misschien in bestandsindeling FAT32? Want die heeft een kleinere maximale bestandsgrote dan NTFS. Als nero dan die tijdelijke image weg wil zetten zou die tegen die grens aan kunnen lopen en zo de schijf afkeuren.

Bij mijn cd-rw lukt het trouwens wel on the fly te branden, ook met beide cd stations op dezelfde controller. Denk dat het mislukt omdat de dvd branders tegenwoordig zo snel zijn, 1 speed bij een cd brander is namelijk niet dezelfde 1speed als bij een dvds brander maar veel meer.

Ik ken pinnacle niet, maar daar kun je toch ook mee branden en kopieren? (als ik zo de site bekijk)

Pinnacle is een videobewerkingsprogramma. Je kan er van je video beelden een prachtige profesionele film maken.
Dus als een gewoon brandprogramma zoals nero functioneert het programma niet. Ik zal proberen om iets van het programma te laten zien.

Had een PDF file bijgevoegd. Ging niet. Voeg printscreentje van mijn film toe.
Groetjes Hannie.

Bijlagen

• screenshot3.jpg
    screenshot3.jpg
    64,6 KB · Weergaven: 8
Op advied van kennis (zie bijlage) geinstalleerd en alles op master staan. Geprobeerd, maar het werkt nog niet.
Is er nog iets fout?

Bijlagen

• screenshot9.jpg
    screenshot9.jpg
    37,8 KB · Weergaven: 13
Geplaatst door hajacaeswe
Op advied van kennis (zie bijlage) geinstalleerd en alles op master staan. Geprobeerd, maar het werkt nog niet.
Is er nog iets fout?

Ik wil nog graag een vraagje toevoegen. Als ik dan via de harde schijf gebrand heb en het is gelukt, Hoe kan ik dan de DVD finalise of te wel afsluiten. zodat hij door een dvd speler afgespeeld kan worden op de TV. Beneden in mijn brander vraagt hij dat automatisch, maar Bij de PC niet. Ik kan dan wel de DVD op de PC afspelen, maar niet op tv. Voorlopig zoek ik toch een optie om rechtstreeks te kunnen branden,dat ging met mijn CD brander uit de kunst.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan