van DVI-I DVI-D maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartek0811

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2006
ik heb met me vriend 2de beeldscherm proberen aantesluiten, we hebben dus een converter gekocht maar hij paste niet.
Toen kwam ik achter dat er meer DVI aansluitingen zijn.

Wat wij dachten " we trekken die 4 pinnetjes eruit en kijken of het werkt"
Dus dat hebben we gedaan en nou vraag ik jullie of dat zou kunnen werken want de converter past niet meer in de ingang ( pinnetjes omgebuigt ) .

Dus zou het kunnen ?

Bartek

maar ik vraag me nu af waarom zou het niet kunnen werken ,
ik heb dat site doorgelezen en ik snap er nogsteeds niet waarom het niet kan werken :confused:

Bartek

Van je topicstart kan ik geen broodje bakken.

Wat/welke/hoe heb je wat gedaan? vga/sub-d naar dvi of andersom, en wat bedoel je met een converter, een verloopstekker? en waar plaats je die?

Van je topicstart kan ik geen broodje bakken.

Wat/welke/hoe heb je wat gedaan? vga/sub-d naar dvi of andersom, en wat bedoel je met een converter, een verloopstekker? en waar plaats je die?

Ik heb een converter ( DVI naar VGA ) en het was de verkeerde. Hij paste niet in de videokaart. Toen heb ik er 4 pinnetjes uitgetrokken zodat converter in de kaart past hij past nou wel maar hij komt niet helemaal tot het einde van de converter (hij zit er niet helemaal in ) en nou vraag ik of het wel kan werken

Bartek

Die uitgang is een DVI-D, die heeft geen analoge signalen voor een VGA, dus daar kan alleen een TFT op met een DVI-D ingang.

Dat zijn dus die 4 pinnetjes, voor de vga signalen.

Dus, helaas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan