Hoi Superbrains!!,
Zit met het volgende probleem!,
Nieuwe pc gekocht met daarop 2 Geforce 9800GTX Vidoekaarten.
En wil deze graag aansluiten op mijn Medion LCD TV.
Hele dure DVI kabel gekocht en vol goede moed alles aangesloten.
PC start op en ik krijg het opstartbeeld en WIndows XP logo te zien,daarna wordt het beeld zwart en geeft de Tv aan, Modus niet ondersteund.
Dus gelijk in de stress en honderd keer opnieuw geprobeerd maar met het zelfde resultaat.
Ook het instellen van de TV op DVI signaal of auto detecti werkt niet.
Nu komt het vreemde!, wanneer ik een verloop stekker van DVI naar een normale VGA kabel en op het nadere eind weerom een verloopstekker DVI naar VGA gebruik lukt het wel??
De DVI kabel die ik gebruik is er een met op het einde dat platte lipje dus volgens mij een normale DVI kabel.
Zowel de Geforce kaarten alsook de TV hebben enkel de DVI uitgang,
Het moet toch mogelijk zijn om de kabel uit een stuk te gebruiken (beste beeld overdracht)inplaats van de oudere VGA kabel met de 2 verloopstekkers.
Dus mensen HELLUP please!
Andre
Zit met het volgende probleem!,
Nieuwe pc gekocht met daarop 2 Geforce 9800GTX Vidoekaarten.
En wil deze graag aansluiten op mijn Medion LCD TV.
Hele dure DVI kabel gekocht en vol goede moed alles aangesloten.
PC start op en ik krijg het opstartbeeld en WIndows XP logo te zien,daarna wordt het beeld zwart en geeft de Tv aan, Modus niet ondersteund.
Dus gelijk in de stress en honderd keer opnieuw geprobeerd maar met het zelfde resultaat.
Ook het instellen van de TV op DVI signaal of auto detecti werkt niet.
Nu komt het vreemde!, wanneer ik een verloop stekker van DVI naar een normale VGA kabel en op het nadere eind weerom een verloopstekker DVI naar VGA gebruik lukt het wel??
De DVI kabel die ik gebruik is er een met op het einde dat platte lipje dus volgens mij een normale DVI kabel.
Zowel de Geforce kaarten alsook de TV hebben enkel de DVI uitgang,
Het moet toch mogelijk zijn om de kabel uit een stuk te gebruiken (beste beeld overdracht)inplaats van de oudere VGA kabel met de 2 verloopstekkers.
Dus mensen HELLUP please!
Andre