Van engelse XP Prof naar nederlandse XP Home?

• Onderwerp starter Onderwerp starter YRV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

YRV

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2005
Wie kan mij helpen??? Ik heb nu een engelse versie van XP Proffesionals op mijn PC, dat was tijdelijk bedoeld omdat ik mijn code van mijn eigen XP Home niet terug kon vinden... Die heb ik nu weer dus wil Prof eraf en Home erop... maar als ik mijn opstart cd rom van XP Home erin doe en hij start op vanuit daar, geeft ie een foutmelding dat er al een versie aanwezig is... Hoe haal ik nu die Prof versie eraf zodat ik de Home versie erop kan zetten? Als je antwoord weet... ik ben een leek dus doe het stap voor stap. Bij voorbaat bedankt!

ja kan xp prof formatte

dus weg gooie en dan xp home er opzetten

of beide er op zette maar xp home op een andere partitie

ik weet niet wat het makelijste is voor jou??

Welkom op Helpmij
Allereerst maak een backup van bestanden die je wilt bewaren , zet dat op cd of diskette .
In Bios Cdrom als eerste boot zetten,je XP er in en opstarten.
Dan krijg je onder in beeld of je van CD opwilt starten Druk een toets DOEN.
Verwijder de partitie waar Pro opstaat , en maak een nieuwe aan en formateer die , als dat klaar is zal XP doorgaan met de SETUP

PS. Het gaat namelijk niet om NL over ENG te zetten,

Hoe formateren?

Ik heb de bios aangepast en alle belangrijke bestanden op schijf dus ik ben er helemaal klaar voor... maar hoe formateer ik pro? hoe verwijder ik deze dus? want ik denk als die weg is dat de rest vanzelf gaat toch?

Format fout?

Deze foutmelding krijg ik als ik format C: wil uitvoeren:

Format cannot run because the volume is in use by another process. Format may run if this volume is dismounted first. ALL OPENED HANDLES TO THIS VOLUME WOULD THEN BE INVALID. Would you like to force a dismount on this volume?